Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han med meg?

Anbefalte innlegg

Kort fortalt:

Ente i seng sammen med en kompiss. Tyve årene begge to. Vi har alltid hatt en flørtende tone, og prater ofte sammen på nett.

Etterpå ble vi enige om å forsette å være venner uten "strings attached" for å ikke "ødelegge" noe. Han er nysingel, og hintet at han ikke vil inn i nytt forhold så tidlig. Men samtidig ønsker han å være med meg mer enn tidligere? (Bla. inviterer meg til å være med han). Hva betyr dette? (Han sier han ikke har noen forventning om sex osv, da han vet jeg ikke er typen til å ha "vennesex". Selv vet jeg at han ikke hadde sagt nei til sex og kos.)

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må du nok spørre han om.

Men for meg virker det som han ikke tør ta steget fra venn til kjæreste fordi det er skummelt og det kan gå galt. Eller så kan det hende han bare venter på at du skal ha sex med ham igjen... hvem vet hva gutter tenker med det de gjør :p

Mitt råd: snakk sammen! Sett deg ned sammen med han uten tidspress eller andre forstyrrende elementer, og forklar situasjonen (du er usikker på hvor dere er).

Lenke til kommentar

Hva han sier der er vel mer en bekreftelse på hva han egentlig vil, mener jeg hvertfall :p Altså at han mener det motsatte av hva han sier. Kanskje fordi han vet at det ikke er moralsk riktig å gå inn i et nytt forhold når man nettopp har kommet ut av ett og ikke vil virke som en idiot fremfor deg, men det kan jo selvsagt også bety at han faktiskt ikke vil noe, men da måtte det ha vært mer snakk om at du ikke er den riktige for han kanskje, men han vil jo oftere være sammen med deg.

Det er vel bare å la tiden vise. Det er vel ingenting å stresse med ettersom fremtiden bevises gjennom statistikk at dette ikke nødvendigvis vil vare evig, så da er det jo bare å nyte det mens det nå pågår. Dette er jo det beste med å møte nye og forelske seg, at man ikke helt vet hva som vil skje. Det er spennende. Men det er ikke noe morro å finne ut senere at han egentlig bare ville ha sex vel, og det må jo være mer ødeleggende for et vennskap enn at en part viser forelskelse?

Dermed tror jeg det er lurt å holde sexen litt tilbake, bare for å se hvor mye han er villig til å kjempe for å få deg. Og så synes jeg alltid det bare er tull å nevne vennskap i slike sammenhenger fordi det er nettopp et vennskap man er nødt til å ha for å kunne være kjærester. Helst "bestevenner" også. Det er jo snakk om en soulmate å leve og dele livet sammen med. Jeg synes hvertfall at de som blir til de beste kjærester er de man har hatt som venn lenge. Mye bedre å virkelig føle at man kjenner en person.

EDIT: Dette er bare min mening, kan kun snakke for meg selv og ikke alle andre. Får kritikk for at jeg snakker som om jeg tror jeg vet alt, men det er heller skrivemåten det handler om enn hva jeg egentlig tror om meg selv. Så da vet man det også.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Han er gutt, selvfølgelig vil han ha sex!

Støttes.

Høres ut som han bare vil ha vennesex. (i første omgang i alle fall, hvem vet hva det senere kan utvikle seg til)

Vær sammen med han (om du liker det) og se om han tar initiativ til å kysse deg osv. Hvis han prøver seg er han nok bare interessert i å ha sex med deg (selv om han selvfølgelig liker deg som venn). Dropp å gi han det han vil ha i et par uker og se hvordan lyd fløyta får da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...