Gå til innhold

Vil du ha Alsgaard eller en fra skilandslaget til VM?

Ideal

10 stemmer

1. 1. Hvem vil du helst ha i en VM tropp?

• Alsgaard
      10
    • Gjerdalen/Djupvik/Tettli Rennemo/Einarsson/Røthe/Hjelmeset
      0

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit.

Disse slappfiskene var opptil tre minutter bak Alsgaard.

Til tross for dette er de med på skilandslaget.

Personlig mener jeg at folk som Hjelmeset og Gjerdalen bare kan legge opp med en gang, når de satser profesjonelt og blir slått med to minutter av en avdanka pensjonist.

Så jeg stiller spørsmålet, vil du ha Alsgaard eller en av slappfiskene med i VM?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjerdalen og Røthe er vel først og fremst skøytespesialister? Hjelmeset er gammel nå. Om jeg vil ha Alsgaard på landslaget? Nei, jeg tviler på at han hadde hevdet seg helt i toppen. Dessuten har vi ikke nok plasser i VM-troppen til å begynne og ta inn folk som har lagt opp.

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg godt tenkt meg en veltrent Alsgaard på laget. Dette hadde vært en fin erstatning for Hjelmeset slik ståa er nå. Med tanke på alder og fysiske forutsetninger, har Alsgaard et langt høyere potensial. Men som han selv nevnte - høyt prioriterende faktorer må legges til side, gå inn i sin egen boble hva trening angår, samt føre en streng regime for å kunne hevde seg i toppen.

At mannen er blant de beste skiløperne Norge noensinne har avlet fram er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...