Elefantmesteren Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 er skrivebeskyttelse på cod united offensive-mappen, så jeg får ikke endret på multiplayer cfg-filen. prøver å slå det av, men om jeg rett etter å ha tatt det av går inn på egenskaper på mappen igjen, så er det på igjen.. wtf hvordan kan jeg få fjernet det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Den attributten er ikke for skrivebeskyttelse på mapper, og det kan ikke fjernes. http://support.microsoft.com/kb/326549/no Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 hvorfor får jeg "feil parameter format"? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når du har filnavn som inneholder mellomrom så blir det galt. Det oppfattes som separate ord. Bruk " " rundt hele filnavnet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 ser nå at disse skrivebeskyttelsene er på ALLE mappene på både hhd C og D.. wtf? å ta det av med cmd funket ikke heller. jeg tror ikke det var slik før, hva kan ha gjort det slik? har problemer med å save filer i mapmaking-programet til cod4, og leste at det kunne være pga. skrivebeskyttelse :/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Du misforstår dette flagget/haken vist i windows explorer. Read only haken får man aldri bort (men det betyr ikke at filer i folderen og underliggende er read only) Les: Unlike the Read-only attribute for a file, the Read-only attribute for a folder is typically ignored by Windows, Windows components and accessories, and other programs. For example, you can delete, rename, and change a folder with the Read-only attribute by using Windows Explorer. The Read-only and System attributes is only used by Windows Explorer to determine whether the folder is a special folder, such as a system folder that has its view customized by Windows (for example, My Documents, Favorites, Fonts, Downloaded Program Files), or a folder that you customized by using the Customize tab of the folder's Properties dialog box. As a result, Windows Explorer does not allow you to view or change the Read-only or System attributes of folders. When a folder has the Read-Only attribute set it causes Explorer to request the Desktop.ini of that folder to see if any special folder settings need to be set. http://support.microsoft.com/kb/326549 problemer med å save filer i mapmaking-programet til cod4 Dette kan være pga at \Program Files m/undermapper eies av trusted installer og lar ikke users få skrivetilgang. Du må i såfall på adde inn users (eller din account) til security med rettigheter på mappen til COD4. Windows explorer kjører i user mode (selv om du er innlogget som admin). Du kan også søke opp explorer fra startlinjen og starte den "run as administrator". Da vil du få administrators skrivetilgang på og i mapper , som er mere åpen. Endret 10. februar 2011 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 aha. ser ut som om jeg bare måtte kjøre programmet som admin også, for å få det til å funke thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå