BåGan Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Northern Rivals er en sosial og raiding guild fra Frostwhispersom søker nordmenn. Guilden er nå level 11, og ser for oss rask progression i månedene som kommer. Vi er ca 60 stk, hvorav 15-20 er aktive raidere. Vi har størst behov for healers først og fremst, og vi bare en aktiv rogue for øyeblikket. Men vi kan gjøre unntak for flinke og godt geara folk i alle klasser. Eneste krav er at du er over 18 år og kan oppføre deg som folk. Vil du være med å bidra? Send meg en pm her, eller whisp meg (Bågan) eller Eliandor ingame. Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hmm har aldri hørt om dere før, Skal dere gå 25m eller 10m? Restofarián <thule> på frostwhisper. Endret 27. januar 2011 av You Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Ikke hørt om oss? Før jeg ble med så raida dem WotlK og tok Lich king iaffal. Også har vi spamma Orgr etter rekrutter i hele januar Vi raider 10 manns enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå