Skatteflyktning Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Tja, da kan man lure paa hvem som var innom det Museet i Kairo ogsaa Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Ser ut som Fange-utslippet er bekreftet! Next?: http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_provocateur Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) When governments fear the people, there is liberty. When the people fear the government, there is tyranny. Militaere begynner naa med trusler mot alle som bryter portforbudet. Altfor sent, folket har mistet frykten for Staten. It's over. Endret 29. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Army sending in reinforcements Jeg har en gryende følelse av at demostrantene har stolt alt for mye på militæret. Selv om noen evt. sympatiserer med dem, er det mange nok tilbake som ikke tør annet enn "å følge ordre" hvis de blir bedt om å skyte. Hele dette samrøret kan fort ende med at "revolusjonen avlyses". Dog vil dette bare forverre situasjonen på sikt, og "neste" opprør blir nok mere planlagt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Veldig spent på å se hvem som vil fylle et eventuelt maktvakum etter det sittende regimet. Om revolusjonen avblåses lurer jeg på om vi får ett regime som er redd folket og går i retning reform eller prøver å befeste sin stilling med mer kontroll. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Veldig spent på å se hvem som vil fylle et eventuelt maktvakum etter det sittende regimet. Om revolusjonen avblåses lurer jeg på om vi får ett regime som er redd folket og går i retning reform eller prøver å befeste sin stilling med mer kontroll. Personlig har jeg tro på at hva Egypt har i vente er intet annet enn en Cuba. Hvor en motstands kjemper blir diktator selv da han får smake den søte smaken av makt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Obama er en jævla pyse. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Obama er en jævla pyse. Dette var vell ett av hovedpunktene for at han ble stemt inn; ettersom at George W. Bush hadde for store baller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Hva tenker dere om dette? Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Tror du det blir et land? SF, nå får du det kanskje som du vil! Totalt anarki i halve Afrika! Endret 30. januar 2011 av ape i båt Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Tvilsomt 1. De er ikke mentalt klare tror jeg 2. For mange mafia-ledere; el-Baradei, Muslim Brrotherhood etc som driver paa aa proeve aa kuppe revolusjonen (for ikke nevne Mubarak selv) 3. Stort land som dette forslaget vil vaere tilbakeskritt bort fra frihet. Mye bedre om landet gaar i stykker. Looks like some form of democracy to me, anyway a step in the right direction, just like you guys are a small step in the right direction. The jorney continues Endret 30. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Allikevel hvis denne revolusjonen ikke blir noen suksess er det herlig å se at det skjer ting for demokrati "der nede", gir iallefall meg håp om at ting vil før eller siden forandres i bedre retning Endret 30. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg tror Mubarak er "History", nestemann blir nok bedre ettersom han vil vaere redd for folket (en stund). Desverre vi de ikke oppna den frihet de soeker. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Er dette større enn Berlinmurens fall? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Er dette større enn Berlinmurens fall? Nei, det tviler jeg sterkt på. I alle fall ikke for oss i den første verden; da Berlinmuren var nærmere hjemmet. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 De er ikke mentalt klare tror jeg Anarkokapitalistene har et marxistisk element i filosofien sin. Marx trodde at bare man klarte å indoktrinere "folket" i en sosialistisk tankegang, så ville "folket" automatisk handle etter sosialismens prinsipper (yte etter evne, motta etter behov). Staten ville ikke lenger være nødvendig. Anarkokapitalister tror at bare vi får etablert et kapitalistisk system, så vil folk respektere eiendomsretten og "folket" vil handle slik at alle problemer og uenigheter blir løst på best mulig måte. Staten vil ikke lenger være nødvendig. Anarkokapitalister tror altså i likhet med marxistene at "folket" vil være enige i de fleste politiske og rettslige spørsmål bare de riktige sosiale institusjonene blir etablert. I likhet med marxistene ignorerer de fullstendig både historien og menneskets natur. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Ape Hold deg til traadens emne Jetfly overflyr naa demonstrantene for aa skremme dem Intimidation tactics Endret 30. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis det blir vold, kaos og anarki, vil du si at dette uansett er bedre enn stat? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hvis det blir vold, kaos og anarki, vil du si at dette uansett er bedre enn stat? Det meste av vold blir utfoert av Mubarak (ie Staten). Ironisk for deg? Selvfoelgelig blir det bedre (mindre vold) med kaos og anarki Endret 30. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 jeg støtter ikke den staten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå