Gå til innhold

Opptøyene i den arabiske verden


Anbefalte innlegg

Haeren rykker inn for aa undertrykke folket http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12311007

 

Internet stengt og telefontjenester suspendert.

 

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

 

Mon tro om dette ogsaa vil skje i Norge naar folket gaar lei av aa bli utnyttet?

 

PS. Baade Algeria og Egypt var "backet" av USA

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuddveksling!, trolig mellom politi og mititaere (ubekreftet)

oi oi, stemmer det så tar alt en helt ny vending. Mubarak kan vel i så tilfelle bare pakke kofferten?

 

Tja, det er vel saapass uklart enda at man ikke kan si noe definitivt om det enda.

 

Dog, sies at Politiet har "forsvunnet" og at Militaere og Demonstranter er svaert vennlige.

 

Militaert kupp?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

@Skatteflyktning: Jeg er norsk, men noen ganger er det bare lettere å si ting på engelsk. Jeg er halvt Canadisk. takk for svar though!

 

Enig Del_Diablo.

 

Jeg har norskt pass men anser meg ikke lenger som saadan, ettersom det er lenge siden jeg flyktet derfra.

 

Ettersom jeg ikke har norske bokstaver er det faktisk lettere for meg aa skrive paa engelsk.

Lenke til kommentar

Ser på Aljazeera Live Stream at militæret forholder seg helt passivt når partihovedkvarteret til Mubarak blir stormet av demostranter. Helt vilt, folk tar med møbler ut osv.

 

Nye militærkolonner tas imot med jubel, og mannnskapene i personellkjøretøyene vinker til demostrantene og veiver med vimpler og flagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...