Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Haeren rykker inn for aa undertrykke folket http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12311007 Internet stengt og telefontjenester suspendert. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Mon tro om dette ogsaa vil skje i Norge naar folket gaar lei av aa bli utnyttet? PS. Baade Algeria og Egypt var "backet" av USA Endret 28. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ren idioti å sammenligne norske forhold med egyptiske. Det er en svært liten andel av verden som har det like bra som oss. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Man kan følge med på Al Jazeera med live feed fra en del av Kairo med store mengder folk på: http://english.aljazeera.net/watch_now/ Utmerket feed! Portforbud og sensur. Masse panservogner paa tur inn i Cairo. Mon tro om Haeren vil foelge Statens ordre, eller velte regjeringen? Endret 28. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Ren idioti å sammenligne norske forhold med egyptiske. Det er en svært liten andel av verden som har det like bra som oss. Mener du aa si at man ikke kan ha opptoyer i Norge fordi dere har der saa bra? Skuddveksling!, trolig mellom politi og mititaere (ubekreftet) Endret 28. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skuddveksling!, trolig mellom politi og mititaere (ubekreftet) oi oi, stemmer det så tar alt en helt ny vending. Mubarak kan vel i så tilfelle bare pakke kofferten? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Skuddveksling!, trolig mellom politi og mititaere (ubekreftet) oi oi, stemmer det så tar alt en helt ny vending. Mubarak kan vel i så tilfelle bare pakke kofferten? Tja, det er vel saapass uklart enda at man ikke kan si noe definitivt om det enda. Dog, sies at Politiet har "forsvunnet" og at Militaere og Demonstranter er svaert vennlige. Militaert kupp? Endret 28. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Why are the protesters greeting the military and shaking hands with them in several places in Egypt? Endret 28. januar 2011 av T.O.E Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hillary Clinton gaar ut mot bruk av vold baade av Demonstranter og Staten. Forventer at de skifter "parti" naar royken "letter" og stoetter de som "vinner" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det står "Made In USA" på tåregassbeholderne Men men, jeg skal prøve å ikke være sarkastisk idag Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Why are the protesters greeting the military and shaking hands with them in several places in Egypt? I'd say the only possibility is that the Military Command has fallen in with the Demonstraters and likely is toppling the regime. (Or that the Demonstrators believe this to be the case). Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Man kan følge med på Al Jazeera med live feed fra en del av Kairo med store mengder folk på: http://english.aljazeera.net/watch_now/ Hvem er den tullingen som er på, og hvem har lært han å prate som en 5 åring? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det står "Made In USA" på tåregassbeholderne Yup Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 @Skatteflyktning: Jeg er norsk, men noen ganger er det bare lettere å si ting på engelsk. Jeg er halvt Canadisk. takk for svar though! Enig Del_Diablo. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Man kan følge med på Al Jazeera med live feed fra en del av Kairo med store mengder folk på: http://english.aljazeera.net/watch_now/ Hvem er den tullingen som er på, og hvem har lært han å prate som en 5 åring? Byraakrat fra USA's UD hoertes det ut som. Mubaraks Partihovedkvarter i flammer! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.cnn.com/video/ Ingenting om at hæren kjemper mot politiet. Men de kjemper heller ikke imot demonstrantene. De er slags mellommenn som alle lar være i fred, og prøver å roe folk. Demonstrantene hyller hæren og hilser på dem med stor glede og klatrer til og med opp på en av tanksene uten stor konflikt. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror Al-Jazeera er en bedre kilde Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Trykk på linken og se videoen. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 @Skatteflyktning: Jeg er norsk, men noen ganger er det bare lettere å si ting på engelsk. Jeg er halvt Canadisk. takk for svar though! Enig Del_Diablo. Jeg har norskt pass men anser meg ikke lenger som saadan, ettersom det er lenge siden jeg flyktet derfra. Ettersom jeg ikke har norske bokstaver er det faktisk lettere for meg aa skrive paa engelsk. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Trykk på linken og se videoen. Sett den og bekrefter mistanken om at Militaere stoetter folket. (Eller at folket i det mindste tror det) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ser på Aljazeera Live Stream at militæret forholder seg helt passivt når partihovedkvarteret til Mubarak blir stormet av demostranter. Helt vilt, folk tar med møbler ut osv. Nye militærkolonner tas imot med jubel, og mannnskapene i personellkjøretøyene vinker til demostrantene og veiver med vimpler og flagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå