Tabbe Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har ett lite problem når det kommer til å få fikset Tidus sitt caladbolg slik det skal være. Jeg har fått tak i selve våpenet og sun sigil, så jeg så på en walkthrough og fikk vite at sun crest var der jeg fightet lady yunalesca, men når jeg drar dit blir jeg angrepet av en mer eller mindre sur bahamut som gjør 99999 skade på hvert slag og som derfor dreper meg på ett minutt eller mindre. Kan noen forklare meg hva jeg gjør galt? Takker for all hjelp og respons. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Fortsett å se i Walkthrough'en, så finner du ut av hvordan man fjerner 99999 HP limiten på gutta boys. Er nok ikke dumt med litt Autocast Revive (eller hva den het igjen), Auto-Haste, +++ Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 husker ikke helt hva du kan gjøre (lenge siden jeg spilte det) men det er 9999 som er "max" grensen....før du får tingene du trenger.... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Dersom du ikke er sterk nok til å drepe dark Bahamut på vanlig måte.. så betaler du Yojimbo nok til at han bruker Zanmato. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 ja der kom jeg på noe. Dersom du bruker YoJimo så trenger du IKKE jeg gjentar IKKE og betale mangen millioner som mangen har sagt tidligere. Det er lagd sånn at si du har 250000 og betaler han 175-200000 (for og ta et tall) så har du like stor kjangs for at han bruker Zanmato som om du hadde brukt 2mill av 2.5 Dette pga at han ser på det som et generøst tilbud ut ifra hvor mye penger du har. Håper folk fatter hva jeg mener FFX er foresten et SUPERT spill......ELSKER Finel Fantasy serien Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ka du gjer galt? ALT!! hehe.. neida.. prøv en anna walktrough.. bruk Jujimbo.. han er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå