papp Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har lest noen tester om de to maskinene, og har kommet frem til at de har ganske lik ytelse..... litt over 7000p i 3dmark2001. Green 551 er jo en litt rimeligere maskin, men har vel litt viftestøy. Men klarer ikke helt å bestemme meg, noen som har neon erfaringer og meninger om de to maskinene? Eventuellt andre som ligger rundt 15k. Lenke til kommentar
Geir L Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det kommer helt an på om du skal ha en maskin til bruk i forelesningssaler og stille områder eller ikke. Har hatt laptopen min en god stund nå, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Tror ikke G551 bråker så mye at du ikke kan ha den i forelesningssaler. Er tross alt en Centrino maskin. Tror nok du få ganske like bra maskiner, kommer bare ann på om du vil betale 5000 mer for Zepto maskinen.. Lenke til kommentar
papp Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg er ganske sikker på at det ikke blir en zepto, siden den er så mye dyrere...... kommer ikke til å bruke den i forelesninger e.l så det er egentlig det sammen om den bråker litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå