AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 heihei. Jeg har datet en herlig mann i 2 mnd, og snart er det jo valentinsdagen. Jeg hadde tenkt til å gi ham en hjerteboks med lapper i hvor jeg skriver ned ting jeg liker ved ham. Han er ikke en sånn skikkelig alphamale, og han er en skikkelig pusegutt. hihi... blir dette for klissete og tidlig? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det kommer vel an på personen det, det hadde vært major turnoff for min del, men kan godt være midt i blinken for han. : ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Hvis jeg bare lager en vanlig boks uten hjerteform, da? Virker som om det er fåtallet av menn som er romantiske... eller liker slike "klissete" ting... Jeg ga jo ham et julekort rundt julestrider og har skrevet melding til han hvor det stod hva jeg likte ved han osv, og dette likte han kjempegodt. =) men men... kan hende han kommer til å le av det jeg har tenkt til å gi ham på valentinsdagen eller noe.... Lenke til kommentar
sLR Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du skal ikke se bort ifra at han kommer til å elske det. : ] Hvis han allerede har sagt at han liker det, så er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde digget å fått en slik gave. Fikk aldri noe slikt av mine tidligere kjærester Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 høres ut som en fin gave det synes jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Det var DET jeg håpet på å høre! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde satt pris på en slik gave, så bare kjør på, og kanskje gi oss en liten tilbakemelding =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå er jeg jente, men jeg sier kjør på. Vi liker da alle å få komplimenter, og slike bokser er gull verdt. Jeg fikk en slik av bestevenninnen min til jul ett år, 2009 tror jeg, og den står alltid parat om jeg skulle føle meg nedfor eller noe. Mann eller kvinne, vi liker da alle å bli satt pris på? =) Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Boksen hadde hvertfall gått rett i en brennende søppelkasse. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvis han ikke liker det, er han vel ikke den gutten du vil ha..? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvis han ikke liker det, er han vel ikke den gutten du vil ha..? Utifra en enkel handling? Alt kan da ikke være helt perfekt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Utifra en enkel handling? Alt kan da ikke være helt perfekt. Ikke ut ifra handlingen Ut ifra typen, om hun vil ha en type som hun kan være romantisk med, vil hun vel ikke ha en som hater å få et romantisk brev på valentinsdagen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ikke ut ifra handlingen Ut ifra typen, om hun vil ha en type som hun kan være romantisk med, vil hun vel ikke ha en som hater å få et romantisk brev på valentinsdagen? Tja, kommer vel litt annpå. Finnes jo flere måter å være romantisk på. Men skjønner såklart poenget ditt. Jeg syns vel også det er litt rart om noen faktisk hadde hatet en slik gave fra kjæresten sin. Da mener jeg det er noe galt. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Go for it. Jeg hadde digget å få det der selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tja, kommer vel litt annpå. Finnes jo flere måter å være romantisk på. Men skjønner såklart poenget ditt. Jeg syns vel også det er litt rart om noen faktisk hadde hatet en slik gave fra kjæresten sin. Da mener jeg det er noe galt. Satt på spissen, selvsagt. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er jo slike gaver som betyr noe! Hadde jeg fått det av kjæresten hadde jeg digget det! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg ville heller gitt en slik gave (er gutt). Men ville blitt glad om jeg fikk en også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Om han er pusegutt må det vel gå rett heim. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hørtes ut som en fin gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå