Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir dette for klissete`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg bare lager en vanlig boks uten hjerteform, da? :p Virker som om det er fåtallet av menn som er romantiske... eller liker slike "klissete" ting... Jeg ga jo ham et julekort rundt julestrider og har skrevet melding til han hvor det stod hva jeg likte ved han osv, og dette likte han kjempegodt. =) men men... kan hende han kommer til å le av det jeg har tenkt til å gi ham på valentinsdagen eller noe....

Lenke til kommentar

Nå er jeg jente, men jeg sier kjør på. Vi liker da alle å få komplimenter, og slike bokser er gull verdt. Jeg fikk en slik av bestevenninnen min til jul ett år, 2009 tror jeg, og den står alltid parat om jeg skulle føle meg nedfor eller noe. Mann eller kvinne, vi liker da alle å bli satt pris på? =)

Lenke til kommentar

Ikke ut ifra handlingen :) Ut ifra typen, om hun vil ha en type som hun kan være romantisk med, vil hun vel ikke ha en som hater å få et romantisk brev på valentinsdagen?

Tja, kommer vel litt annpå. Finnes jo flere måter å være romantisk på. Men skjønner såklart poenget ditt. Jeg syns vel også det er litt rart om noen faktisk hadde hatet en slik gave fra kjæresten sin. Da mener jeg det er noe galt.

Lenke til kommentar

Tja, kommer vel litt annpå. Finnes jo flere måter å være romantisk på. Men skjønner såklart poenget ditt. Jeg syns vel også det er litt rart om noen faktisk hadde hatet en slik gave fra kjæresten sin. Da mener jeg det er noe galt.

Satt på spissen, selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...