Stoned Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei. Har nå endelig fått satt opp min nye "dream station" som består av,se sigg. Alt ser (etter en del kluss) nå ut til å fungere meget bra,uten om en finurlig liten floppy stasjon. Jeg har kun ett stk floppy drev montert i maskinen. Det som skjer er. Etter å ha gjort en tradisjonel instalasjon av xp,som er slik. #1 Inst win xp #2 Inst win update sp1 #3 Inst Intel chipset drivere (inf update) #4 Inst Intel application accelerator raid edition #5 Inst alle driverne Det som skjer er at etter at jeg har instalert silicon image raid drivere,da dukker det plutselig opp en ekstra diskett stasjon Wtf lurer jeg da,har da virkelig bare en disket stasjon jeg :o Prøver å avinstalere,men til ingen nytte den dukker opp igjen ved neste reboot. P.S Alle drivere er nyeste versjon. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Hmm Ingen som har et godt tips ? På forhånd Tusen tusen takk :smile: Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei.Har nå endelig fått satt opp min nye "dream station" som består av,se sigg. Alt ser (etter en del kluss) nå ut til å fungere meget bra,uten om en finurlig liten floppy stasjon. Jeg har kun ett stk floppy drev montert i maskinen. Det som skjer er. Etter å ha gjort en tradisjonel instalasjon av xp,som er slik. #1 Inst win xp #2 Inst win update sp1 #3 Inst Intel chipset drivere (inf update) #4 Inst Intel application accelerator raid edition #5 Inst alle driverne Det som skjer er at etter at jeg har instalert silicon image raid drivere,da dukker det plutselig opp en ekstra diskett stasjon Wtf lurer jeg da,har da virkelig bare en disket stasjon jeg :o Prøver å avinstalere,men til ingen nytte den dukker opp igjen ved neste reboot. P.S Alle drivere er nyeste versjon. Noen som har noen tips ? Er ikke noe program som følger med som emulerer en stasjon da? uansett.. er det et problem ? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Gå inn i biosen å skjekk om to diskettstasjoner er enable der. Hvis det er det, så disabler du den andre diskettstasjonen. Er ikke sikkert at dette funker, men det skader jo ikke å skjekke :wink: Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. Nei det er ikke noe stort problem,det er bare det at den skal ikke være der Biosen har kun en floppy drive enabled. Thnx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå