leorat Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) hei! er i gang med å øve på teorien til bil lappen, og lurer derfor på hvilke sider som er mest like den faktiske teoriprøven jeg får på biltilsynet! på forhånd takk! Endret 27. januar 2011 av leorat Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 https://teoritentamen.no/ Denne hjalp meg mye. Lenke til kommentar
nanoO Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 helt enig, teoritentamen.no er genial, svært lik. du får også kjøpt en bok som har de samme spørsmålene, om du har noen å pugge med, jeg syntes det var hakket mer effektivt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Anbefaler 2 ting : *Les grundig gjennom Boka, flere ganger! *Ta test via feks www.prove.no til du består denne hver eneste gang du tar testen og frisk opp 1 dag før førerprøven. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 boka skal leses, tro meg! ^^ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Teorikurs,skomles boka og ta teoritentamen 10-15 gang = bestått Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Vil også anbefale, sitt på så mye du kan med foreldre/venner, og tenk deg gjennom situasjoner de kommer i trafikken. Freks, kommer de til ett kryss og det kommer en bil fra høyre og kompisen din venter, vet du at du har vikeplikt fra høyre osv. Lærte meg utrolig mye bare ved å følge med i trafikken, så kunne jeg lettere tenke meg tilbake til disse situasjonene under prøven. Lykke til btw =) 1 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Teorikurs,skomles boka og ta teoritentamen 10-15 gang = bestått teorikurs blir det nok ikke noe av,det orker jeg ikke, men regner med at boka blir lest minst 2-3 ganger plus et par økter på teoritentamen! ;D takk for god hjelp Vil også anbefale, sitt på så mye du kan med foreldre/venner, og tenk deg gjennom situasjoner de kommer i trafikken. Freks, kommer de til ett kryss og det kommer en bil fra høyre og kompisen din venter, vet du at du har vikeplikt fra høyre osv. Lærte meg utrolig mye bare ved å følge med i trafikken, så kunne jeg lettere tenke meg tilbake til disse situasjonene under prøven. Lykke til btw =) Takk skal du ha^^ Lenke til kommentar
StianKB Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde ikke teorikurset. Men tok prøven på https://teoritentamen.no/ til jeg klarte den feilfritt. tok også den på prove.no ett par ganger. Klarte teoriprøven på første forsøk Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Vikeplikt, skilter, vegmerking, vegtrafikkloven, førstehjelp, og litt om bilen som et kjøretøy.. Har du forståelse for alt ovenfor, i tillegg til at du er klar over at alle andre du møter i trafikken i utgangspunktet kan oppføre seg som noen tullinger, så er du godt på veg. (Selv tok jeg faktisk akkurat teoriprøva for klasse A.) Lykke til! Lenke til kommentar
lboy Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ta hele teorikurset på nettlappen.no. Genial side! Lenke til kommentar
roardude Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Her er noen dere kan prøve: www.teori-prover.no www.prover.no www.lappen123.no www.nettlappen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå