Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

førekort/teoriprøve på nett

leorat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil også anbefale, sitt på så mye du kan med foreldre/venner, og tenk deg gjennom situasjoner de kommer i trafikken. Freks, kommer de til ett kryss og det kommer en bil fra høyre og kompisen din venter, vet du at du har vikeplikt fra høyre osv. Lærte meg utrolig mye bare ved å følge med i trafikken, så kunne jeg lettere tenke meg tilbake til disse situasjonene under prøven.

Lykke til btw =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Teorikurs,skomles boka og ta teoritentamen 10-15 gang = bestått :)

teorikurs blir det nok ikke noe av,det orker jeg ikke, men regner med at boka blir lest minst 2-3 ganger plus et par økter på teoritentamen! ;D

takk for god hjelp :)

Vil også anbefale, sitt på så mye du kan med foreldre/venner, og tenk deg gjennom situasjoner de kommer i trafikken. Freks, kommer de til ett kryss og det kommer en bil fra høyre og kompisen din venter, vet du at du har vikeplikt fra høyre osv. Lærte meg utrolig mye bare ved å følge med i trafikken, så kunne jeg lettere tenke meg tilbake til disse situasjonene under prøven.

Lykke til btw =)

Takk skal du ha^^

Lenke til kommentar

Vikeplikt, skilter, vegmerking, vegtrafikkloven, førstehjelp, og litt om bilen som et kjøretøy..

Har du forståelse for alt ovenfor, i tillegg til at du er klar over at alle andre du møter i trafikken i utgangspunktet kan oppføre seg som noen tullinger, så er du godt på veg.

(Selv tok jeg faktisk akkurat teoriprøva for klasse A.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...