Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sporingskrøll (tollpost/komplett)

Anbefalte innlegg

Venter spent på en pakke som komplett har brukt unormalt lang tid på sende, og fikk endelig sporingsnummer på den. Men for meg ser det nesten ut som om den gar gått fra Oslo til Stavanger og tilbake igjen, samt lagt på seg noen kolli etter den dro fra Stavanger.. (dog, fem kolli stemmer nok)

Noen som har opplevd lignende?

Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt

1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. OSLO 2011-01-26 21:23

1 av 1 kolli Sortert til port på terminal STAVANGER 2011-01-27 06:24

1 av 1 kolli Inn på terminal STAVANGER 2011-01-27 06:26

1 av 1 kolli Lastet opp for levering innen 16:00 STAVANGER 2011-01-27 07:46

1 av 1 kolli Klar for henting STAVANGER 2011-01-27 11:54

5 av 5 kolli Inn på terminal. OSLO 2011-01-27 13:00

5 av 5 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2011-01-27 13:01

Pakken har ikke endelig stoppested i Stavanger, men et lite sted ien "nabokommune"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring til Tollpost og spør da?

Enten så har ikke Tollpost rute der du bor, og du må derfor hente selv - ellers samler de opp alle 5 kolli før de kjører ut til deg.

1 kolli er klar til henting hvis du ønsker det, mens de 4 siste er i Oslo nå og på vei videre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+1234

Min inntrykk av Tollpost er at de opererer amatørmessig og uten å ta privatkundene særlig seriøst. Likeledes er utleveringsstedene for MyPack bemannet av butikkpersonale uten noe ansvar for det som har med Tollpost å gjøre - så hjelp å få der kan man bare glemme.

Jeg har nå for andre gang på et halvår opplevd at min pakke fra Komplett.no har forsvunnet under transport. Den første pakken inneholdt varer til en verdi av ca. tusen kroner. For at jeg skulle få disse refundert måtte Tollpost melde pakken for mistet, hvilket kunne ta flere måneder. Etter mange telefoner og mailer frem og tilbake med Komplett.no fikk jeg pengene - en måned etter pakken forsvant, med beskjed om at jeg fikk pengene så hurtig kun fordi det var et lite beløp.

Den gang sa jeg til meg selv ALDRI mer Tollpost. Men gjerrig så jeg er, så ville jeg spare en hundrelapp på å sende pakken med Tollpost når jeg nå bestilte ny PC. Hvor pakken er nå, vites ikke. Den ble sist registrert i en container mellom Larvik og Oslo. Så da er det bare å manne seg opp til samme papirmølla en gang til, og vente på å få igjen pengene....

Brent barn skyr ilden heter det. Jeg har nå brent meg to ganger, så konklusjonen er; ALDRI mer Tollpost! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...