NangaParbat Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei Er i ferd med å bygge ny pc. Kan få kjøpt en eldre strømforsyning, denne; test Er det noen grunn til at en eldre strømforsyning er ukurant å bruke i en ny pc....tenker kabler, tilkobling til nye skjermkort etc.....? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja : *Eldre Psu = Kan ha ustabil volt føring som fører til høyere spikes og ustabilitet på pc komponentene. Generelt jo eldre den er jo større sjangse for at dette intreffer. Personlig er psu noe jeg aldri kjøper brukt , dette er jo tross alt den komponenten som sørger for at alle de andre delene i pcen får riktig mengde med strøm og at dette skjer på en så stabil som mulig måte. Jeg holder meg for tiden kun til Corsair da man får utmerket kvalitet og 5-7 års garanti på disse. Lenke til kommentar
NangaParbat Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for tilbakemelding. Uansett: er den verdt 400 kroner? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nei. For 200kr til får du en ny knallgod Psu fra feks corsair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå