Mysterio Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Flytt til riktig kategori om nødvendig. Jeg ønsker å kjøpe nettsiden www.adam.no. Hvordan går jeg fram, hvem kontakter jeg og hvordan gjørs dette? Lenke til kommentar
dits_no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du må nok kontakte eier. Her er opplysninger som navn, adresse og tlf nummer til eier av adam.no Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du kontakter eier og hører om han vil selge. Contact Information NORID Handle...............: AS573O-NORID Type.......................: organization Name.......................: ADAM SIERAKOWSKI Id Type....................: organization_number Id Number..................: 981027604 Registrar Handle...........: REG42-NORID Post Address...............: Nordstrandveien 76 Postal Code................: NO-1164 Postal Area................: OSLO Country....................: NO Phone Number...............: +47 40 22 10 72 Email Address..............: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå