Anderspr0 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hadde en Iphone 3gs jeg betalte 3500kr for ca 10 måneder siden. Her om dagen mistet jeg telefonen ut av lommen på joggebuksen idet jeg skulle sette meg inn i bilen. En time senere fant jeg den i en søledam, men heldigvis var den helt tom på batteriet og det skjedde iallefall ingen kortslutting. Noen dager senere prøvde jeg den, og den funket, bortsett fra bakgrunns lyset. Sendte inn skjema til ett forsikringsselskap og fikk igjen 5790kr Skal nå kjøpe ny mobil, skal jeg velge Sony Ericsson Xperia x10, eller Iphone 4? Liker mobiler som er litt avanserte, med mye ting og tang innpå :!: Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 SE x10 var en utdatert tlf da den kom, med dårlig skjerm. Er imot iphone, men valget mellom x10 og iphone 4, så hadde jeg tatt iphone. Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er godt fornøyd med min x10, men hadde aldri i verden kjøpt den nå, det finnes et hav av nyere telefoner som må være bedre kjøp. X10 vil ikke få nyere versjoner av Android, SE har bekreftet at oppdateringen til 2.1 (som dessuten kom håpløst sent) var den siste. Det vil visstnok bli et par mindre oppdateringer for å fikse småtterier, men i det store og hele er denne telefonen lagt på hylla. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Iphone vs. X10 -> Iphone Men du har mange andre alternativer. F. eks. toppmodellene til HTC. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva med en LG Optimus 2x? Ta en titt på denne: 2x1GHZ prosessor Nvidia gpu HDMI ut (full 1080p) 8MP kamera, filmer i full 1080P osv... Koster 4096,- 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Når du først skal gå for en android telefon, ikke velg SE X10. Enkelkjerneprosessor: Samsung Galaxy S HTC Desire HD Tokjerner: LG Optimus X2 Tror jeg ville valgt LG Optimus X2 dersom jeg skulle kjøpt ny mobil i dag. Eller ventet på alternative tokjerne-mobiler. Endret 27. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Min far hadde sendt inn skjema ang. forsikringen og telefonen til ett selskap. Og samtidig snakket med ett annet. Så kan hende det ble dobbel! ;o Så LG Optimus er bedre enn Xperia? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 om den er bedre er det vel få som vet med sikkerhet da det bare er noen få som har hatt den inne til forhåndsvisning.. men med tanke på det som til nå har vært vist av den vil jeg absolutt påstå det Dette er det råeste hardware du kan få i en mobil til dags dato, så gjenstår det og se om LG klarer og henge med når det gjelder og oppdatere mobil med nyeste versjoner av Android.. de har uttalt at 2.3 skal komme ganske fort.. En annen fordel denne mobilen har er at du kan velge vekk LG sitt skall og kjøre standard Android Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Xperia eller iPhone4-> iPhone4 Har prøvd begge LG X2 eller iPhone4-> LG X2 Basert på kun det jeg har lest og sett på nett om LG X2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå