Defus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Etter at strømforsyningen min tok kvelden og tok med seg alle tre hardiskene mine, har jeg kommet frem til at det er på tide å bli litt seriøs mht backup. Når maskinen min blir bygget opp igjen (av deler som overlevde, og deler jeg har klart å bytte meg til.), kommer jeg til å innstalere dette. Windows 7 AVG Internet Security 2011 Acronis True Image Home 2011 Microsoft Office 2007 Er det noe mer jeg trenger for å holde maskinen min i god form, og kan redde den når den får mentale sammenbrudd? Trenger jeg spyware programmer og slikt? Jeg er ikke på mange rare sider. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 dropp AVG, Avira Antivir er mye bedre, autoupdates oftere enn hver uke, de ligger alltid foran Spotify? jeg har en invite hvis du trenger en Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Microsoft Essentials CCleaner Defraggler + regelmessig backup Holder i massevis! 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 En god nettleser i tillegg til det nevnte så er du langt på vei Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvilke rutiner har du satt deg opp med henhold til backup? Kunne et NAS vært et alternativ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I tillegg til antivirus, bruker jeg MBAM Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei, det holder lenge med " Microsoft Essentials " som Hightow sa og i tillegg lagre backup med windows sine program på en eksterne harddisk. jeg har kuttet ut betalings/ fri antivirus da Essentials er mer enn nok. som du sier at du er ikke på noe muffens side trenger man ikke spyware programmer. men evt. kan du installer spybot search&distroy: http://www.safer-networking.org/no/index.html lykke til ps. har ikke fått noe virus eller spyware det siste 6-7 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå