Gå til innhold

Olympus C-750

Anbefalte innlegg

Jeg kan bekrefte at både fjernkontroll og oppladbare batterier samt batterilader følger med i C-750.

Det burde jo gi dere som tenker på C-740 enda en grunn til å ombestemme dere.

Jeg har rukket å tatt endel bilder med C-750 og er meget fornøyd.

Jeg savner er en eller annen lampe som viser at kamera er påslått, det er litt vansklig noen ganger i sterkt lys så det kunne vært kjekt.

Jeg kan også tenke meg å lage en støre øyemusling, i gummi eller lignede, og en musling til LCD skjermen til bruk i sterkt sollys.

Er det noen som har forslag til hvordan dette kan lages enkelt, eller om det finnes allerede?

Ellers er denne et must : http://www.olympuscap.homestead.com/ jeg bestilte den via nettet, leverandøren virker seriøs.

Galleri :

http://galleriet.akamera.no/albup46

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan også tenke meg å lage en støre øyemusling, i gummi eller lignede, og en musling til LCD skjermen til bruk i sterkt sollys. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan lages enkelt, eller om det finnes allerede?

Hoodman har jo noen, ellers så har Steve's Digicams en seksjon han kaller Accessories Reviews hvor han omtaler den og andre av litt andre kalibre.

Lenke til kommentar
Jeg kan også tenke meg å lage en støre øyemusling, i gummi eller lignede, og en musling til LCD skjermen til bruk i sterkt sollys. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan lages enkelt, eller om det finnes allerede?

Hoodman har jo noen, ellers så har Steve's Digicams en seksjon han kaller Accessories Reviews hvor han omtaler den og andre av litt andre kalibre.

Takk for det, akkurat hva jeg lette etter.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...