Dorian Gray Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er godt jobbet å selv sette på en film man ikke ser ferdig. Litt som å lage uspiselig middag man kun tar en bit av. Dette har jeg gjort mange ganger. Jeg liker mye bedre maten andre lager til meg. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Som sagt, et godt stykke arbeid. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De fleste filmene blir sett fra begynnelse til slutt. Er det noe dritt, kan det hende jeg skrur av etter en liten stund. Det kommer litt an på hvilke forventninger jeg har, og hva jeg har hørt om filmen på forhånd. Jeg forsøkte å se Knight and Day på kino, men gikk etter et kvarter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Har aldri skrudd av en film. Har som oftest sovnet hvis den har vært kjedelig Alltid kjekt å sove litt. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Gir de fleste filmer en halvtime på å vise meg noe som imponerer meg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er godt jobbet å selv sette på en film man ikke ser ferdig. Litt som å lage uspiselig middag man kun tar en bit av. Classic Så, mye mediokre greier der ute at man kan bli svett av mindre. I ren frustrasjon blir det heller Alle Elsker Raymond på TV3. Vet ikke hvor mange gang jeg har sett filmer som omhandler en sliten politifyr i New York med alkoholproblemer og en korrupt partner. UAUAUAUAUUA... 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Prøver å gi en film minimum en halvtime når jeg ført har satt den på. Men hvis den er elendig, eller jeg kjenner at jeg ikke er i humør til den typen film slås den tvert av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå