Balthier Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dersom en film åpenbart er dritt, og fortsetter å være det lenge, hvor lenge ser du på filmen før du ev. skrur av? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan faktisk ikke huske å ha stanset en film for å droppe den. Har alltid sett til the bitter end, selv om det har vært torturerende dårlig. Men jeg har hatt kamerater som har kastet inn håndklet omtrent mens jeg er i DVD/Blu-ray menyene. Men nå skal jeg innrømme jeg ofte har prøvd å prakke filmer på folk i det håp om at de kanskje skulle utvide horisonten litt, men ofte er det som å tre en kamel gjennom et nåløye. Så ja, det er nok veldig individuelt. En manns dritt er en annen manns gull, som det så fint heter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Filmer jeg har satt på selv? Sjeldent eller aldri avbrutt. Kan ikke huske noen. Filmer på TV? skifter kanal fort som F. Evt. til neste reklamepause (som dessverre aldri er lenge til) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har aldri slått av en film, men sovner hvis den ikke er bra og våkner når den har sluttet... Så det fikser seg selv ganske greit Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Aklla, now with built in crap-filter! 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ser alltid ferdig, men det kan være forferdelig noen ganger Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg ser ferdig.. Men når det kommer til filmer som Passchendaele så blir det mye spoling Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Min smertegrense er på to til tre kvarter, men det har hendt at jeg har måttet gi meg før den tid. De ferskeste eksemplene er Prince of Persia og Transformers 2, som jeg ikke tror jeg klarte 20 minutter av engang. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er en compulsive completist, så jeg ser ferdig alt jeg begynner med. Samme gjelder forøvrig spill (i 99% av alle tilfeller). Jeg gjør meg ferdig med det jeg begynner på før jeg går over til noe annet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Min smertegrense er på to til tre kvarter, men det har hendt at jeg har måttet gi meg før den tid. De ferskeste eksemplene er Prince of Persia og Transformers 2, som jeg ikke tror jeg klarte 20 minutter av engang. Prøv "True Grit", du. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg slutter ofte å se filmer hvis jeg finner ut at den er elendig, eller at jeg ikke var helt i humør til den type film. Har heldivis blitt flinkere til å fullføre i det siste, men siste film jeg stoppet opp i var Winter`s bone. Ikke fordi jeg syntes den var dårlig, men fordi den brukte akkurat lang nok tid til å virke sånn halvveis uinteressant på det tidspunktet hvor jeg hadde andre aktiviteter foreliggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Husker jeg og en gjeng begynte på Enter the Void. Etter rundt 1 og en halv time satt jeg og en til igjen og tenkte vi skulle se resten. Etter 2 timer tenkte vi at den snart måtte være ferdig, men det var rundt en halvtime igjen så måtte avslutte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dersom det er drittfilmer som jeg faktisk har lyst til å ha sett bare for å konstatere at jeg har sett den så "piner" jeg meg gjennom de. Dersom det er av den typen drittfilmer som Seven Mumies, så klarer jeg som regel ikke mer enn 20 minutter. Mens filmer som Hercules in New York tok jeg over to dager. Nettopp på grunn av at det er en type film som mer blir tragikomisk. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skrudde Pink Floyd: The Wall av etter ti minutter, ble bare slitsomt. Ellers pleier jeg ikke å avbryte filmer fordi jeg kjeder meg. Husker jeg så Taxi Driver for første gang med to kompiser, vi ble temmelig svette og fulgte ikke særlig med på filmen etter en time. 1 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjeder jeg meg etter 20min går den som regel av. Unntaket er søndag morgen, da kan jeg se på det meste. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er godt jobbet å selv sette på en film man ikke ser ferdig. Litt som å lage uspiselig middag man kun tar en bit av. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Veldig sjelden jeg skrur av filmer, men etter en 30 min kansje. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg slår ofte av etter kanskje 10 minutter, da tar jeg og spoler litt gjennom så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av noe. Jeg har sett for mange drittfilmer ... Jeg ser på å se filmer litt som å spille i lotto, av og til får du en bra en, de fleste gangene får du bare dritt. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) jeg gir de fleste filmer en halvtimes goodwill. Når det gjelder TV-serier så får de en 2-3 episoder på seg til å gjøre meg interessert. Endret 17. mars 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er godt jobbet å selv sette på en film man ikke ser ferdig. Litt som å lage uspiselig middag man kun tar en bit av. - "The food at this place is really terrible" - "I know, and such small portions" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå