fjarle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Presenteres 13. februar ifølge Samsungs lekkede program. Les mer Lenke til kommentar
steeler Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Super-AMOLED Plus-skjerm" Oj, hva skal neste generasjon av skjermen hete? Kanskje "Super-Duper-AMOLED-Pluss-Pluss-skjerm"? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes faktisk det er bedre at de bare legger på en + istedetfor å legge opp som om det var noe nytt og revolusjonerende. Poenget her er vel at det ikke er en ny generasjon, det er bare noen forbedringer. En generasjon tilsier at det faktisk er gode, større forbedringer, liksom :-) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hadde foretrukket om det kun var AMOLED v1.0, v2.0, v3.0 osv. Super AMOLED, Super AMOLED Plus og whatever som kommer etter det, gir ikke brukeren noen informasjon om hva denne teknologien innebærer. Da kan de like greit bare legge til et tall for å signalisere hvor i utviklingsrekken den aktuelle skjermen er. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det blir enten denne eller iPad 2 for meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 9 Tommer er en temmelig feil størrelse i mine øyne, hvertfall hvis det er widescreen. 7" Glir lett ned i innerlomma, men for at det skal være en stuekamerat må det nok bli 11+ tommer. Syns jeg. Satser på at denne får Android 2.3, og at de ruller ut samme versjon til Tab Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Super-AMOLED Plus-skjerm" Oj, hva skal neste generasjon av skjermen hete? Kanskje "Super-Duper-AMOLED-Pluss-Pluss-skjerm"? "Super-AMOLED Plus med vinger" Vil ha ned vekten først og fremst. Galaxy S er mye lettere (og tynnere) enn tilsvarende telefoner på ca. samme størrelse, fint om de får til det samme med nettbrett. Akkurat nå er Ipad og Galaxy Tab tyngre enn de ser ut til. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om denne vil inneha større skjerm enn dagens? Personlig synes jeg 7" er for lite. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 For min del hadde det kanskje vært fint med to varianter, en 7 og en 10, 10-tommer er for stort for en slik enhet i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Google kommer til å lansere Honeycomb(3.0) i starten av februar. Galaxy Tab2 bør få denne versjonen. Håper den blir rimelig nok til å kunne rettferdiggjøre som kjøp, er jo bare et leketøy. Denne eller Motorolas Xoom blir nok min første tablet. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Går også å venter på Tab 2 , 8" hadde vært elsk, jeg har tenkt å bruke den som mobiltelefon også dog (blåtann) Blir spennende å høre hva Tab 2 vil tilby... Ønskeliste i forhold til Tab 1 : Android 3.0 (Dedikert Tablet versjon) 8" skjerm med HD-ready(720p) oppløsning kjappere CPU, skjer sikkert noe der også siden galaxy S2 får ny CPU.. Støtte av SD-kort Og selvfølgelig Mini-HDMI utgang!!! Come on! Endret 1. februar 2011 av Tore Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hmmm, tenk så perfekt med en 8,5-9" skjerm med 1500x900-oppløsning eller noe i den dur. Med lav vekt, god batterikapasitet og Honeycomb. Hadde ikke gjort noe med 3G/HSPA-støtte også, men har ikke flere simkort tilgjengelig på abn. mitt. Tror ikke Telenor deler ut mer enn ett simkort til datatrafikk på bedriftsabn sitt... Eller gjør de det? Har en iPhone (som nettopp har blitt brukbar!) og et datakort i bærbare... Noen som veit om man kan ha flere simkort? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 7 tommer er helt ypperlig. Ungene elsker, den, madammen bruker den enkelt, fin å lese med i sengen, lett å ta med og sette i bilen, ta med når jeg trener fotballaget m.m. For ikke å snakke om å filme med. Få den litt tynnere først og fremst, samt et OS mer tilpasset nettbrett. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Nå ble jeg både imponert og skeptisk... nå er det ikke en portabel mobiltelefone lengre, nå er det et rent nettbrett som ipad... Bekreftet: Navn : Galaxy Tab 10,1 10,1" 1280x800 pixler 8 Mp kamera (+ videokonferansekamera fram på 2Mp) 1GHz dual Core Tegra 2 Honeycomb Helt stock, ingen samsung-skin 100% mobiltelefon funksjoner Ru bakside for godt grep og friksjon Laget for å brukes i widescreen/landskap Antagelse : 16Gb, 32Gb & 64Gb lagring Endret 13. februar 2011 av Tore Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Nå ble jeg både imponert og skeptisk... nå er det ikke en portabel mobiltelefone lengre, nå er det et rent nettbrett som ipad... Bekreftet: Navn : Galaxy Tab 10,1 10,1" 1280x800 pixler 8 Mp kamera (+ videokonferansekamera fram på 2Mp) 1GHz dual Core Tegra 2 Honeycomb Helt stock, ingen samsung-skin 100% mobiltelefon funksjoner Ru bakside for godt grep og friksjon Laget for å brukes i widescreen/landskap Høres veldig bra ut. Nå er Galaxy Tab faktisk en skikkelig tablet PC, og ikke bare en forvokst mobiltelefon. Skal bli spennende å sammenligne den med den kommende iPad 2. Det er også interessant at Samsung dropper sin egen Hummingbird/Orion SoC til fordel for Tegra 2 fra Nvidia. Dette er definitivt en kjempestor "seier" for Nvidia. Edit: Artikkel fra AnandTech: http://www.anandtech.com/show/4167/samsung-intros-nvidia-tegra-2-based-galaxy-tab-101-new-superphone-galaxy-s-ii-debuts Endret 13. februar 2011 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 hmmm, mest interessante nyheter hittil på pad-fronten, ihvertfall etter at Asus klarte å utsette eee Slide. Honeycomb Vanilla liker jeg meget godt, da Samsung (og også HTC, SonyEricsson og alle de andre) har en lei tendens til å bruke litt for mange mnd med oppdateringer Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1297568 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Synes det er bra de kommer med en 10" slik at de som liker iPad-størrelsen har et alternativ. De som synes det er for stort har jo allerede en 7" de kan kjøpe. Endret 14. februar 2011 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg