Substitute Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bilde som jeg tok i sommer, men ikke har fått redigert skikkelig før nå... Har gjort et forsøk på et HDR bilde. Bildet er satt sammen av 5 bilder med EV fra +2 - -2. Modifisert en del. Bilde tatt med Canon 40D og sigma 10-20 14mm iso 800 f5,6 1/200. Solen ble vanskelig å få til skikkelig, så den ble utbrent og kunne ikke reddes :-( All kritikk tas imot med takk. 1 Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bilde som jeg tok i sommer, men ikke har fått redigert skikkelig før nå... Har gjort et forsøk på et HDR bilde. Bildet er satt sammen av 5 bilder med EV fra +2 - -2. Modifisert en del. Bilde tatt med Canon 40D og sigma 10-20 14mm iso 800 f5,6 1/200. Solen ble vanskelig å få til skikkelig, så den ble utbrent og kunne ikke reddes :-( All kritikk tas imot med takk. HDR er og blir en smakssak ang behandling...noe vil si dette er overdrevent...jeg sier ME LIKE:-) Te en titt på http://hdrcreme.com nettsted for bare HDR bilder:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå