fluxie Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg bare lurte på om en ting.....kan jeg ikke bruke det elementet som kjøler i et kjøleskap til å kjøle vannet i min vannkjøling. Jeg har en 120 liters tank, så elementet får plass nedi tanken Noen som har noen tanker, forslag, fordeler/ulemper, eller forslag til vhordan dette kan lages? Alle forslag blir satt pris på -- fluxed Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg bare lurte på om en ting.....kan jeg ikke bruke det elementet som kjøler i et kjøleskap til å kjøle vannet i min vannkjøling. Jeg har en 120 liters tank, så elementet får plass nedi tanken Noen som har noen tanker, forslag, fordeler/ulemper, eller forslag til vhordan dette kan lages? Alle forslag blir satt pris på -- fluxed LOL 120 liter... badekar... (i stedet for radiator da?) Det kan sikkert plasseres medi tanken ja, selv om jeg ikke ville gjort det av diverse årsaker + at jeg ville ha redusert tanken til et minimum. (kanskje fjerne den helt og bytte den ut med en radiator eller et annet kjølerør-system som tar mye mindre plass.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå