Findusmann Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei som dere da ser leter jeg etter en brukbar gaming-laptop. Vil gjerne holde meg til den prisklassen jeg har opgitt og vil helst kun ha saklige svar. Det jeg synes er nødvendig i den bærbare pc'en er: -Stor skjerm! (minst 17¨ helst 18.4¨ tommer) -Intel core i7 prosessor (minimum 6 gb Ram) -Norsk tastatur -gode høyttalere -hdmi-utgang Valgfrie "goder" som hadde vært fint å ha på laptop'en: -USB 3.0 -SSD harddisk -numeric pad (på tastaturet) -HD-skjerm -Blue-ray dvd-rom Takker på forhånd for alle svar jeg får. PS: har funnet en veldig brukbar laptop, men er ikke sikker enda. bruk den som eksempel på hva jeg vil ha. http://www.prisjakt.no/product.php?e=725162 Endret 27. januar 2011 av Findusmann Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg antar at du mener HDMI utgang ... HDMI inn er det svært få bærbare som har - jeg vet om kun en. Ellers er de opplagte alternativene Asus G73sw og Multicom Kunshan P170. Lenke til kommentar
Findusmann Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, beklager for det. mente såklart hdmi-utgang Har sett på Asus'en før, men synes at multicom'en virket veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå