DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne nån gode spill på Cdon siden jeg har gavekort der. Jeg liker mye forskjellig når det gjelder spill men liker vell best fps,action og bil spill. Jeg liker f.eks GTA serien veldig godt spessielt GTA San Andreas, jeg liker også COD spillene og når det kommer til bil spill likte jeg NFS Underground 2 veldig godt. Vis det er noe viktig info jeg har glemt må dere bare si i fra Mvh Turbolax Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 http://cdon.no/spill/xbox_360/alle/default?11756-page-size=25&11756-sort-order=128 Sånn, fra billigst og oppover. Er du usikker på om noe er bra eller ikke, sjekk hvilken score spillet har fått hos gamerankings.com, f.eks. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Protip; Har du Live på xboxen, så sjekk ut demoer av spill før du kjøper. Det sier ofte mer enn de fleste anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå