Gå til innhold

En vrien situasjon.

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Det jeg så i USA var datamaskiner fra 1960-1970 tallet, men likevel annerledes enn det vi lever i 1960-tallet. Og flamme oppe til venstre ved orions-belte, den vokser og vokser inntil jeg lagde meg to områder. Men nå er de symptomer borte. Forklarer mer senere hvis jeg klarer universitetsnivå.

Det er så mye jeg vil fortelle dere, men er ikke sikkert jeg klarer i dette levetid. Legen påstår det er syk, men det finnes jo forskninger på det jeg forteller. Jeg må kanskje velge denne studieretning for å bli frisk.

Nei, jeg er ikke scientologi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Det jeg så i USA var datamaskiner fra 1960-1970 tallet, men likevel annerledes enn det vi lever i 1960-tallet. Og flamme oppe til venstre ved orions-belte, den vokser og vokser inntil jeg lagde meg to områder. Men nå er de symptomer borte. Forklarer mer senere hvis jeg klarer universitetsnivå.

Det er så mye jeg vil fortelle dere, men er ikke sikkert jeg klarer i dette levetid. Legen påstår det er syk, men det finnes jo forskninger på det jeg forteller. Jeg må kanskje velge denne studieretning for å bli frisk.

Nei, jeg er ikke scientologi.

Jeg ikke skjønne

Lenke til kommentar

Greit, da forklarer jeg igjen, prøver å være tydeligere :)

Hovedsaken er fysikk og kjemi og matematikk. Jeg vil gjerne fortelle at det er kun den hvite lys der all godhet flyter og et tynn flamme med stemme som driver oss framover fra Gud den Skaperen.

Akkurat nå er jeg syk fordi legene påstår hardnakket at jeg er SYK, men jeg prøver å få til dialog at det jeg så i USA er mulig riktig, for det er ikke blitt bevist enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...