dberntzen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei. Jeg er stolt eier av en ps3, men er ikke personen med den store spillsamlingen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er særlig god til å plukke ut spill. Jeg gjør gjerne bomkjøp gang på gang - noe som fjerner inspirasjonen og motivasjonen. Jeg sliter med andre ord med å finne min smak for spill. Likevel er jeg gangske fornøyd med de spillene jeg har: FIFA11 og COD7. Synes likevel det blir litt tynt med to spill. I hvert fall når jeg tenker over at jeg har en spillkonsoll til godt over 2000 kr. Jeg lurer derfor på om du kunne anbefale meg noen spill? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Vanskelig å vite hva du liker bare utifra to spill, men jeg storkoste meg gjennom Uncharted, Uncharted 2, Assassins Creed 2 og Assassins Creed:Brotherhood. Likte også The Saboteur, men kan bli et bomkjøp for deg (de andre spillene er tryggere valg). Regner med at det kommer flere gode tips i denne tråden, men dette var ihvertfall mine. Håper du finner gode spill utifra anbefalingene du får. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) GTA IV: Complete edition Test av hovedspillet, du får i tillegg to veldig underholdene tileggspakker Red Dead Redemption Undead Nightmare expansionpack (Fra England) Battlefield: Bad Company 2 Uncharted (fra England, fri frakt men tar lengre tid) Uncharted 2 (også fra England) Assassin's Creed (England) Assassin's Creed II (GOTY, fra England) Assassin's Creed: Brotherhood (3) Kane & Lynch 2: Dog Days (ikke prøvd selv) Just Cause 2 (England) Little Big Planet (England) Endret 27. januar 2011 av Kjetil.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 DC Universe Online er noe så sjelden som et bra MMO på konsoll (og PC, så klart). Jeg har det på PC og har spilt det i strekk siden jeg fikk det. Mer eller mindre. Det er det første spillet siden Dragon Quest IX jeg gleder meg til å spille. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spill jeg har hatt mye moro med til PS3'en min; -Uncharted og Uncharted 2 -Red Dead Redemption -Resistance og Resistance 2 -Far Cry 2 (kan bli litt ensformig i lengden dog...) -Just Cause 2 -GTA IV -Brothers in Arms: Hell's Highway -F.E.A.R. 2 -Colin McRae DIRT 2 -The Saboteur I tillegg MX vs ATV spillene hvis du liker slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå