lena0310 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere. I fjor,så fikk jeg ett gebyr på en bok jeg hadde glemt å levere inn, og det første var på 300,og jeg hadde ikke jobb, så ganske umulig å betale det. Så fikk jeg ett annet som stod at det hadde gått opp til 660. Men ettersom jeg ikke fikk meg noen jobb før nå,og utbetaling er ikke før 31, sliter jeg litt! Kan jeg bare levere boka, og betale en annen sum som er mindre?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det hjelper jo ikke akkurat på at du fortsetter å beholde boka. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere. I fjor,så fikk jeg ett gebyr på en bok jeg hadde glemt å levere inn, og det første var på 300,og jeg hadde ikke jobb, så ganske umulig å betale det. Så fikk jeg ett annet som stod at det hadde gått opp til 660. Men ettersom jeg ikke fikk meg noen jobb før nå,og utbetaling er ikke før 31, sliter jeg litt! Kan jeg bare levere boka, og betale en annen sum som er mindre?? Det kan ingen her svare på. Ta kontakt med de som har sendt gebyret. Lenke til kommentar
lena0310 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Det hjelper jo ikke akkurat på at du fortsetter å beholde boka. Jeg har jo skjønt det da, men var ikke akkurat det jeg trengte svar på :-) Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har jo skjønt det da, men var ikke akkurat det jeg trengte svar på :-) Vel, lever boken, forklar situasjonen og spør om de kan ettegi ekstragebyret, eventuelt om de kan dele regningen opp slik at du har mulighet til å betale litt over tid. Lenke til kommentar
lena0310 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har jo skjønt det da, men var ikke akkurat det jeg trengte svar på :-) Vel, lever boken, forklar situasjonen og spør om de kan ettegi ekstragebyret, eventuelt om de kan dele regningen opp slik at du har mulighet til å betale litt over tid. Okei, da skal jeg få gjort det i morra :-) Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Okei, da skal jeg få gjort det i morra :-) Det ordner seg nok skal du se. Bare vær ærlig og ydmyk, så pleier det å gå bra. Lykke til! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du ikke klarer å betale 300 kr for en bok pga du ikke har jobb, så er dette virkelig det minste du trenger å bekymre deg over. Du bør få orden på økonomien, se på luksusfellen 1 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du ikke klarer å betale 300 kr for en bok pga du ikke har jobb, så er dette virkelig det minste du trenger å bekymre deg over. Du bør få orden på økonomien, se på luksusfellen Alderen til trådstarter er ukjent, så det er kanskje fornuftig å moderere seg. Det kan tenkes at vedkommende er 15år og mener at h*n ikke har en deltidsjobb for alt vi vet. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Moralen her er jo helt klart å ringe og ordne opp. Ting ordner seg sjeldent av selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå