Erav Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 BEgynner å bli en stund siden APB gikk konkurs. Hva skjedde med relaunch i 2011? Finnes det noe infomasjon e.l.? gidd kommentarer som, 'Who cares, apb sugde.' Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1290358 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Spillet blir nå gratis. Suger for de som tidligere betalte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er kjøpt opp av 2K games som releaser det igjen rundt sommertider. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er kjøpt opp av 2K games som releaser det igjen rundt sommertider. Det er oppkjøpt av K2 Network, ikke 2K Games. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Snudde om på bokstavene i hodet, siden 2k games er mest kjent Anyway, står noe om betatesting som starter nå her: http://kotaku.com/5744457/apbs-getting-the-beta+testing-band-back-together Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Håper det blir bedre, kanskje tilogmed gøy denne gangen. Men er gratis, så skal da spille det uansett. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk email idag om å delta i Closed beta for "APB:Reloaded". "You're one of the first to be invited to sign up for the Closed Beta launch of APB: Reloaded! Sign up today for your chance to be a Closed Beta tester. Remember, if you don't sign up, you won't have the chance to be one of the first to take back the mean streets of San Paro." Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk email idag om å delta i Closed beta for "APB:Reloaded". "You're one of the first to be invited to sign up for the Closed Beta launch of APB: Reloaded! Sign up today for your chance to be a Closed Beta tester. Remember, if you don't sign up, you won't have the chance to be one of the first to take back the mean streets of San Paro." Me2, skal bli artig Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk også Håper det er bedre bil-kjøring enn før. Og at jeg kjapt får key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå