OdinTheGod Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har etter råd og hjelp er i forumet oppgradert dataen min.. Jeg prøver og selge det jeg ikke trenger. Men så lurer jeg på om jeg tar for hardt i prismessig?? Dette koster i dag 1600,- hos komplet.no http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354716 Musa.. Jeg har prøvd å prise godt under.. Tastatur Og headset.. Eneste som egentlig er brukt her er tastaturet og musa.. Kabinettet ble brukt i et par måneder.. Musa bruker jeg akkurat nå mens jeg venter på ei ny.. Dog jeg begynner å angre på at jeg kjøpte ny.. Denne funker jo bare glimrende.. Og headset... Funker bra.. Men jeg spiller lite.. Og har vel bare prøvd det et par ganger... Ps.. Grunnen til at bildene er slik.. Er for å slippe å forandre på annonseteksten om jeg legger til eller trekker fra ting jeg selger på Finn.no Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hm, alt bortsett fra kabinettet er deler som ofte har nær kroppskontakt med svette gamere. Tror jeg foretrekker å betale litt mer for nye produkter Og kabinettet da? Reduserer fra 1200 (innkjøpspris) til 1000? Nei gutt, - tilbudet ditt lokker ikke meg Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 1200,-? Hvor finner du kabinettet til den prisen? Komplett selger det for 1698,-? Pris hos komplett Billigste jeg finner er hos Pixmania: 1390,-. Pris hos pixmania Jeg er heller ingen svett gamer ;-) "Gamer" svært lite :-P Meeen det vet jo ikke kjøper :-) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Halv pris av hva som er nytt er vanlig å ta for pc-deler. Selv beholder jeg alltid deler, og bygger heller en ny PC/server ut av reservedeler. Man vet aldri når man trenger reservedeler heller, og hvis strømforsyninga el. skulle ryke på en fredagskveld, så er det kjipt å måtte vente til mandag, bare for at en ny en skal bli sendt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror nok du kan slite litt med å selge headset , tastatur og mus uavhengig av pris. Selve kabinettet tror jeg du må ned på ca 750 for å få intereserte kjøpere. Personlig så er det noen komponenter jeg personlig gir aldri mer enn 50% av innkjøpspris på : *Minne = Vanskelig å si om minne har vært overklokket eller kjørt hardt. *Cpu = samme som minne. *Kabinett = Kan ha blitt behandlet tøft , litt risiko å motta det i posten. Mitt råd : Ta vare på alt untatt kabinett og selg kabinettet til et pristap du kan leve med, får du ikke solgt det så kan du jo alltids finne et annet bruksområdet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Man vet aldri når man trenger reservedeler heller, og hvis strømforsyninga el. skulle ryke på en fredagskveld, så er det kjipt å måtte vente til mandag, bare for at en ny en skal bli sendt.Bare for å sette prikken over í'en: Når du mottar ny strømforsyning (neste fredag) så oppdager man så altfor ofte at det ikke var strømforsyningen det var noe galt med likevel Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Man vet aldri når man trenger reservedeler heller, og hvis strømforsyninga el. skulle ryke på en fredagskveld, så er det kjipt å måtte vente til mandag, bare for at en ny en skal bli sendt.Bare for å sette prikken over í'en: Når du mottar ny strømforsyning (neste fredag) så oppdager man så altfor ofte at det ikke var strømforsyningen det var noe galt med likevel Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå