Youradddy217 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Når jeg skal innpå Facebook.com så kommer det fram noe piss : Denne nettsiden er ikke tilgjengelig. Det kan hende at nettsiden på www.facebook.com/ er midlertidig nede eller flyttet permanent til en ny nettadresse. Mer informasjon om denne feilen Nedenfor finner du den opprinnelige feilmeldingen Feil 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Ukjent feil. Hva er det som er feil, og hvordan skal jeg få facebook opp å gå igjen ? Men vist jeg skifer "com" med "no" så kommer jeg inn, men så må jeg skifte det til "no" hver gang jeg gjør noe på facebook :S Bruker Google Chrome om det hjelper PS: fungerer heller ikkje på en annen web browser... kommer på facebook med og bytte ut .com med .no , men med .no så må jeg skrive det hele tiden vist jeg skal gjøre noe Endret 26. januar 2011 av Youradddy217 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Kanskje facebook.com er blokkert? men så har di glemt av facebook.no som fortsatt da blir åpent, akkurat som med nettby før i tiden man kunne komme inn med å skrive fettby i stedet Edit: fant dette ved et google søk som du kan prøve: http://www.roezer.com/LostBlog/fixing-chrome-bug-error-324-neterr_empty_response/ Endret 26. januar 2011 av M3X Lenke til kommentar
Youradddy217 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Kanskje facebook.com er blokkert? men så har di glemt av facebook.no som fortsatt da blir åpent, akkurat som med nettby før i tiden man kunne komme inn med å skrive fettby i stedet Ja men blokkert av hvem ? eller hvor ? for jeg har sjekket gjennom hele pc'n og er ikke blokkert en eneste plass :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå