-=Petter=- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Kanskje dårlig forklarende overskrift. Men klarte ikke komme på noe bedre. Jeg er ute etter og styre litt mer enn bare tv med pc og tv og div med min harmony. Er det mulig og sette inn noe i pc, slik at man kan f.eks. styre nexus kontkater trådløst. Eller tilbehør til harmony (525). Mulig jeg vil styre enda mer etter hvert.. Men et sted skal man jo starte. Mvh Petter Lenke til kommentar
dits_no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei. Spørsmålet er vel akkurat hva du ønsker den skal styre, før man kan svare om den gjør det:) Den støtter 225k komponenter og 5k merker... På denne linken kan du se hva Harmony støtter. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Joda, vet den støtter masse.. Men en 525 har ikke RF bare IR så da kan den ikke støtte RF. Derfor er spm om det er mulig og kjøpe noe til pc eller til fjernkontrollen som gjør at man kan styre dette. Lenke til kommentar
dits_no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Der finnes en Logitech Harmony RF System for Harmony 900 og Logitech Harmony RF Wireless Extender for Harmony 890, 1000 eller 1100, men etter å ha søkt litt er det uenighet om hva de faktisk klarer å styre med RF..om det bare er for å komme gjennom vegger eller noe:) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Det var noe ale det jeg fant ut også. Derfor jeg lurte på om det var noe som man kan sette inn i pc, usb til rf eller noe i den duren. Har litt kontakter og slik som gjerne kunne vært styrt liksom. Lenke til kommentar
dits_no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det finnes nok noe slikt ja, men aner ikke hvordan man skal bruke det RF To USB Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Mener og huske jeg har lest om dette et sted. Men klarer ikke finne det. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, det er klart du kan styre andre ting enn bare PC'en. Sjekk tråden om hjemmeautomasjon, for eksempel. Dette avhenger i stor grad av hvor bra du får programvaren du bruker for HTPC'en til å samarbeide med feks. programvare for hjemmeautomasjon. Et eksempel: MythTV har en plugin for ZoneMinder, kalt MythZoneMinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå