Gå til innhold

Treningstøy til damer og menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var med på noen yoga timer for en tid tilbake. Angrer ikke på det. Thights og hotpants i alle retninger aj aj aj.

Før noen hopper til konklusjoner: Nei jeg kræsjet ikke en yoga klasse for å stirre på kameltær, jeg ble invitert/presset til å være med av noen jeg kjente.

Men for å holde seg noenlunde til tema. Hva foretrekker folk å ha på underkroppen? Jeg trente tidligere i joggebukse, men jeg har nå godt over til en løstsittende piratbukse sak i pustende stoff fra adidas. Den er helt fantastisk. Holder meg varm når jeg jogger og sykler i kjølig vær, men holder meg temperert når jeg løfter vekter inne i en varm sal. Den kostet 500 kroner mer enn en joggebukse men det var den værdt.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Se der ja :) Takk. Har brukt Jetcarrier flere ganger og er fornøyd med dem, men Nike Store tillater ikke mail boxer eller leveranse til firmaer.

NyBox kan være løsningen. Skal sjekke ut det.

Edit.

Tror det blir litt for dyrt. Sjekk ut både nybox.com og myus.com , men det er veldig vanskelig å regne frakt på en eske en ikke vet dimensjonen på. Frakten kan variere fra 50 til 150+ $ I tillegg kommer gebyr for at de skal kjøpe det for deg.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...