Gå til innhold

Treningstøy til damer og menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører shorts, t skjorte, trenings skjorte med og uten ermer, samt en treningsskjorte jeg løper i, vanlig t skjorte og en treningsbukse.

Jeg vil ikke ha på meg noe teit uansett hvor bra det fungerer, men samtidig kler jeg meg ikke for å se kul ut når jeg trener. Passer bare på å ha en del klær så jeg har reserveklær å bruke når jeg trener dagen etter og resten er i vasken.

Lenke til kommentar

Ordentlige treningsklær ser jo ikke akkurat noe anderledes ut fordi om de er laget i et bedre stoff... Det er faktisk det som var utgangspunktet for denne tråden, jeg var misunnelig på damene som har større utvalg i treningstøy som ikke bare er godt å bruke, men som ser godt ut også.

Lenke til kommentar

Vent litt, du trener zumba? Og du er mann?

uhoh.gif

Ja, og problemet ditt er?...

Haha, venninner av meg som går på det sier at det av og til er en mann der - så slutter han etter en gang.

Det tviler jeg ikke på, men jeg har gjort det nå i over en måned. Jeg tror instruktøren er like overrasket hver gang. hehe.

Dama går på det en gang i uken, og hun har faktisk aldri sett en mann der før.

Ikke jeg har sett noen fler heller.

Jaja, det er vel god trening :ph34r:

Det er faktisk veldig god trening, i tillegg er det gøy og det er avveksling fra de 3 øktene i uken med vekter og de 4 øktene med løping. Og så er det da 1-2 økter med Zumba.

Så en gammel overvektig mann gå inn til sensual yoga time. Godt det ikke var glassvegger der.

Jeg er glad jeg ikke så det jeg også... Kan umulig vært vakkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg bare singlett når jeg trener Zumba, på grunn av arm-friheten, men det blir teknisk trøye når det er ellers.

Vent litt, du trener zumba? Og du er mann?

uhoh.gif

Jeg gikk på pilates i et halvt år en gang. Eneste mann blant 25 tøyelige jenter, og med god utsikt. :whistle: Jeg har vært med på verre ting.

Lenke til kommentar

Jeg gikk på pilates i et halvt år en gang. Eneste mann blant 25 tøyelige jenter, og med god utsikt. :whistle: Jeg har vært med på verre ting.

Jeg må innrømme at det ikke trekker ned... hehe. Dessverre har ikke treningssenteret mitt Pilates, det kunne være gøy å prøve og jeg har definitivt bruk for å bli mykere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...