Gå til innhold

Shogun-Total War i Windows XP


Anbefalte innlegg

Får ikke spilt dette spillet i XP. Flere som ikke klarer det?? Veit at spillet ikke støtter Win NT og Win2000(dvs. XP også) men herregud det er jo maaaaange spill som kun er laga for Win 95-98 som funker helt fint i XP.

Veit dere om en patch til Shogun som løser dette problemet?? Og hvor jeg evt kan laste den ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

>Vel... Spillet, som alle andre, er laget for Windows 9x, og DirectX (stort sett).

Hvorvidt XP støtter "gamle" spill er i grunnen opp til Microsoft. Forutsatt at spillprodusentene har fulgt standardene. Dette var sikkert ikke det dere ville hhøre, men "blame it on Bill" er mitt motto når det gjelder det meste. Etter hva jeg har hørt og lest, var det visst ikke sånn før Microshit kom inn i bildet. Da virket ting, fordi datamaskiner ble brukt til viktige ting.

Men herregud da, installer ikke XP uten å lage en partisjon til med 98, stort sett alt funker (en stund) på 98. Ingenting (nesten) :smile: funker på en Microsoft x.0 versjon. Vent i det minste til service packen kommer med å "ha det siste" Det jo ett faktum at når Microsoft endelig har fått ett produkt til å fungere sånn nogenlunde, så kommer de med en ny versjon, som selvfølgelig er full av bugs. Ex. Win2K med ca 50,000 bugs (av varierende alvorlighet) sier vel litt. Flame on boyz :-.)

Lenke til kommentar

Nope..gikk ikke :sad: Ble egentlig bare værre,poppa up feilmeldinger osv.

jaja..d er ikke no krise egentlig,skal installere Win98 så snart jeg får en ny hdd(forhåpentligvis ikke lenge til).

Får nøye meg med FPS spill som rtcw og CS så lenge :smile:

Men Shogun er utrolig bra!!! D må jeg bare få si. Håper dem lager et lignende spill men bare fra min favorittperiode 1700-1800 tallet. Jeg har Cossacks men det er ikke like bra laget som Shogun syns jeg, med tanke på slagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...