Gå til innhold

Ble kicket ut av en game, og fikk frekke meldinger i retur, skriv din melding her.

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hey tricell, tenkte på noe, du må bare si ifra hvis du mener at folk mobber deg eller noe sånt da, det ekke meninga å være slem mot deg, men du legger opp en del av inleggene dine på en så måte at det blir litt enkelt å komme med stygge kommentarer. Trur de fleste her kan skjerpe seg hvis du føler at det går litt langt.

deal?

Jeg er litt "narsissistisk", jeg liker min status her på forumet fordi den er litt "unik", min omløpsbane er helt annerledes enn alle andre. Pga den ene grunnen at jeg kjører en isolasjonistisk doktrine hvor jeg alltid er opposisjonen mot andre. Dere har aldri sett meg være alliert med noen på forumet. Jeg er immun mot ord, si hva dere mener på deres måte. Hvis jeg ikke hadde vært immun så hadde jeg ikke vart en dag her på forumet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Ordet unik var kanskje litt sterkt men brukere som meg er ihvertfall i mindretall. Slik at jeg har oppfattet dette forumet er at det er en stor flokk i sentrum som er enige med hverandre så har men brukere som meg som befinner seg i "det ytre rom". Jeg er aldeles ikke unik hverken på forumet eller i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det ser ut til at vi ikke kan unngå en krig mellom meg og dere. Denne tråden er blitt en råtten OT tråd som er full av svada, og nå vil jeg foreslå en "Lock Down".

Edit: Der var "Lock Down" bestilt.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...