Slitenkæll Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Totalt lavmål. Ikke rart at folk kicker deg. 2 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hvem trenger vel 4chan og lignenede når man har sånne morsomme troll på diskusjon.no, skulle dette mot formodning ikke være trolling så syntes jeg nesten litt synd på trådstarter (jeg vil også trolle) tenk å bli banna og må gjennopprette æren sin på internett, på x-box live, oh, the horror. Kanskje han faktisk ønsker å få spillerene til å si unnskyld eller noe, noe som antagelig aldri skjer da de åpenbart har samme holdning om drittkasting som trådstarter. Det ender nok med at begge parter blir ganske sikre på at de vant, og kan fortelle den kule historien om hva som skjedde på nettet i går. Men det er litt morro da, å se hvordan folk oppfører seg på nettet, så lenge man slipper å si noe face to face. Du aner aldri om den siste kommentaren du kasta fra deg faktisk går til bussjåføren din, eller din mormors hjelpepleier. Så lenge det ikke er et fjes å prate til virker det som om folk oppfører seg som drittsekker. jeg skreiv egentlig alt dette bare for å få tråden i mine inlegg, for dette er god humor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Dette er en tråd hvor jeg spør KUN etter forslag på hva jeg kan svare med på fienden sitt budskap. Alt annet enn forespørsel regnes som OT, dette er dermed ikke en arena for moralpoliti. OT innlegg er i strid med retningslinjene og skal sensureres. De som ikke kan godta denne regelen kan fint forlate tråden. Jeg er ikke her for å krige mot dere hvor dere tar part med opposisjonen, dere skal ha et nøytralt standpunkt og besvare topic og aldeles ikke noe annet enn det. Merk dere mine ord: "Vi er den vi er". Denne tråden vil bli stengt dersom vi ikke klarer å holde oss til topic. Dere kan holde deres moral syn for dere selv for jeg er aldeles ikke interessert i å bli påtvunget deres moral syn. Endret 27. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Det du SKAL skrive, er at du ber om unnskyldning for at du oppførte deg som en drittunge mens du spilte, og hvis det ødelegger spillet for de andre så skal du skjerpe deg. Spør om et kvarters spilletid hvor du oppfører deg sånn man skal når man spiller, så skal du se at du fort får lov til å spille igjen, du har også da vunnet hele denne "krigen" Alt annet du skriver vil bli tatt som -whining fra en fyr som blei kicka- og de vil ignorere deg. Jeg må si jeg også lurer på åssen du klarte å bli kicka, siden folk har stemt på om at du skal ut av spillet så kan du umulig ha oppført deg. Endret 27. januar 2011 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg må si jeg også lurer på åssen du klarte å bli kicka, siden folk har stemt på om at du skal ut av spillet så kan du umulig ha oppført deg. Han var sikkert så bra til å spille at det ikke ble noe gøy å spille mot han lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg SKAL ingenting jeg, fordi dere mangler privilegier til å kommandere meg til en spesifikk handling. Underkastelse er uaktuelt. 95% av Xbox LIVE spillerne oppfører seg som idioter. Left 4 Dead 2 "kicking" option blir misbrukt heletiden av spillerne. Jeg ble urettmessig sparket ut av spillet for ingenting, samme drev motstander laget med sine egne. Avgjørelsen er blitt tatt og melding er blitt sendt, så skal jeg få en respons hvor jeg skal svare på denne igjen så stenges kommunikasjonen for evig. Jeg driter oppi det, det finnes nesten 40 millioner Xbox LIVE medlemmer. Jeg vedder på at det finnes sikkert bare 1 person som er på Xbox LIVE i denne tråden. Jeg er en "hardcore" gamer som har spilt i flere tusen timer. Jeg har lang erfaring med all slags drittunger på Xbox LIVE. Endret 27. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hold oss oppdatert da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hold oss oppdatert da Det skal jeg, tilbakemeldingene vil bli postet i tråden så fort som jeg oppdager dem. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Første gang du diskuterer med Tricell, Tøffe-Tetra? Føler meg litt medskyldig all den tid jeg gav ham "vinnermeldingen", men til mitt forsvar ligger jeg hjemme med influensa og feber for tredje dagen på rad, og kjeder vettet av meg. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vedder på at det finnes sikkert bare 1 person som er på Xbox LIVE i denne tråden. Jeg er en "hardcore" gamer som har spilt i flere tusen timer. Jeg har lang erfaring med all slags drittunger på Xbox LIVE. All ære til deg. Du har jo tross alt spilt i flere tusen timer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vedder på at det finnes sikkert bare 1 person som er på Xbox LIVE i denne tråden. Jeg er en "hardcore" gamer som har spilt i flere tusen timer. Jeg har lang erfaring med all slags drittunger på Xbox LIVE. All ære til deg. Du har jo tross alt spilt i flere tusen timer Tilsammen siden jeg fikk Xbox 360 i 2006. Det virker som om dere tror at alle er snille og greie med hverandre på Xbox LIVE som om det er et idyllisk cyberspace, men virkeligheten er helt annerledes, for den er fult av dritt unger som driver med banning, respektløshet, misbruking, juksing, hacking, modding, mobbing osv. Alle som har spilt mye kan bekrefte at dette stemmer. Skulle jo ha trodd at jeg fremkalte en undergang som forårsaket en interplanetarisk selvdestruksjon som avsluttet all eksistens en gang for alle. Men i praksis så er det bare en negativ melding som de sikkert bare vil ignorere. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Første gang du diskuterer med Tricell, Tøffe-Tetra? Føler meg litt medskyldig all den tid jeg gav ham "vinnermeldingen", men til mitt forsvar ligger jeg hjemme med influensa og feber for tredje dagen på rad, og kjeder vettet av meg. Jepp, trur det er første gangen, ekke bare du som kjeder vettet av deg, har heller lite å gjørejeg også, så det blir fort litt posting inn i tråder som egenlig ikke burdte ha fått noe oppmerksomhet. Men så er det litt underholdende også da slenge ut noen poster om hvordan andre egentlig burde oppføre seg, og leke litt karma politi trådstarter er jo veldig lett å fyre opp, så her er det jo bare å kjøre på. Det blir jo underholdning i denne tråden flere dager fremover (håper jeg på da) Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vedder på at det finnes sikkert bare 1 person som er på Xbox LIVE i denne tråden. Jeg er en "hardcore" gamer som har spilt i flere tusen timer. Jeg har lang erfaring med all slags drittunger på Xbox LIVE. All ære til deg. Du har jo tross alt spilt i flere tusen timer Tilsammen siden jeg fikk Xbox 360 i 2006. Det virker som om dere tror at alle er snille og greie med hverandre på Xbox LIVE som om det er et idyllisk cyberspace, men virkeligheten er helt annerledes, for den er fult av dritt unger som driver med banning, respektløshet, misbruking, juksing, hacking, modding, mobbing osv. Alle som har spilt mye kan bekrefte at dette stemmer. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vedder på at det finnes sikkert bare 1 person som er på Xbox LIVE i denne tråden. Jeg er en "hardcore" gamer som har spilt i flere tusen timer. Jeg har lang erfaring med all slags drittunger på Xbox LIVE. All ære til deg. Du har jo tross alt spilt i flere tusen timer Tilsammen siden jeg fikk Xbox 360 i 2006. Det virker som om dere tror at alle er snille og greie med hverandre på Xbox LIVE som om det er et idyllisk cyberspace, men virkeligheten er helt annerledes, for den er fult av dritt unger som driver med banning, respektløshet, misbruking, juksing, hacking, modding, mobbing osv. Alle som har spilt mye kan bekrefte at dette stemmer. DET ER ET TV SPILL, GET OVER IT. JEEZ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kansje jeg burde innføre en ny doktrine? at alt og alle som er moralpoliti skal systematisk plasseres i isolat for lang tid heretter? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 trådstarter er jo veldig lett å fyre opp, så her er det jo bare å kjøre på. Det blir jo underholdning i denne tråden flere dager fremover (håper jeg på da) Tricell-tråder er alltid livlige (no hard feeling Tricell), så det er vel bare å følge med videre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kansje jeg burde innføre en ny doktrine? at alt og alle som er moralpoliti skal systematisk plasseres i isolat for lang tid heretter? Har et bedre forslag som fungerer mye bedre og tar mye kortere tid å implementere! Da får du jo optimalisert og koordinert riktig også, så det er jo vinn-vinn-situasjon for deg. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hey tricell, tenkte på noe, du må bare si ifra hvis du mener at folk mobber deg eller noe sånt da, det ekke meninga å være slem mot deg, men du legger opp en del av inleggene dine på en så måte at det blir litt enkelt å komme med stygge kommentarer. Trur de fleste her kan skjerpe seg hvis du føler at det går litt langt. deal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kansje jeg burde innføre en ny doktrine? at alt og alle som er moralpoliti skal systematisk plasseres i isolat for lang tid heretter? Har et bedre forslag som fungerer mye bedre og tar mye kortere tid å implementere! Da får du jo optimalisert og koordinert riktig også, så det er jo vinn-vinn-situasjon for deg. Du må jo ikke glemme å nevne hva jeg burde innføre. Kan du utdype nøyaktig hvor sammenhengen mellom innføringen og optimalisering og koordinering er hen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Skulle bare lage en spennende pause. Men okei, er du klar for forslaget? Forlat forumet. ] Endret 27. januar 2011 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg