ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nevermind Veldig så sinte vi var da! Klikk deg inn på profilen hans, så ser du at han er 19. Pust ut og inn et par ganger, vil ikke at du skal få hjerteproblemer mann. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Var bare litt sen med å oppdatere siden, hadde spurt to ganger og jeg ville vite hvor gammel han var. Sorry for misforståelsen. Nå ser jeg han er 19 år. Det jeg kan anbefale er å vise at du er 19, istedenfor å sitte å whine over at noen småunger ikke ville ha deg med i et spill. Dessuten, å teamkille og alt det shittet er bare utrolig barnslig. Endret 27. januar 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Var bare litt sen med å oppdatere siden, hadde spurt to ganger og jeg ville vite hvor gammel han var. Nå ser jeg han er 19 år. Det jeg kan anbefale er å vise at du er 19, istedenfor å sitte å whine over at noen småunger ikke ville ha deg med i et spill. Dessuten, å teamkille og alt det shittet er bare utrolig barnslig. Problemet er at jeg allerede har berørt det stadiet og da må jeg heller administrere noe fra dette stadiet som for eksempel flere dritt meldinger. Det blir bare noen få meldinger så stenger jeg kommunikasjonen. Noen som har en melding å komme med som jeg kan sentre til drittungene? Den beste meldingen vil bli utvalgt. Så poster jeg responsen på den meldingen her i tråden. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva med "Please grow up. For the good of yourself and the whole gaming community. Thanks in advance " Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tricell... Når du driter deg ut er det taktisk lurt å UNNGÅ å fortelle om det til alle brukerne på et av verdens største diskusjonsfora. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen som har en melding å komme med som jeg kan sentre til drittungene? Den beste meldingen vil bli utvalgt. Så poster jeg responsen på den meldingen her i tråden. I am a fucking noob raging by flaming you with this idiotspam... ? 1 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Take College education, contribute to society, kiss your children every day and help the elderly. Every day holds a new chance and the glass is always half full. Stop the killing and make love, not war!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tricell... Når du driter deg ut er det taktisk lurt å UNNGÅ å fortelle om det til alle brukerne på et av verdens største diskusjonsfora. Jeg sier ting rett ut om hva jeg mener og hva som har skjedd med meg her på forumet. Selvsagt ble det vurdert om jeg skulle la saken ligge men nå er jeg i krig med de drittungene, jeg kjenner selvsagt ikke til alderen deres. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Tricell... Når du driter deg ut er det taktisk lurt å UNNGÅ å fortelle om det til alle brukerne på et av verdens største diskusjonsfora. Jeg sier ting rett ut om hva jeg mener og hva som har skjedd med meg her på forumet. Selvsagt ble det vurdert om jeg skulle la saken ligge men nå er jeg i krig med de drittungene, jeg kjenner selvsagt ikke til alderen deres. Jeg tror mange på forumet er enig med meg i at drittungen heter Tricell, og at det slettes ikke er noen krig. Du ble kicket, og ble pissed av det. Men nå har du jo tross alt mer enn en person mot deg, så kanskje du skal gå i deg selv, fremfor å finne et teit argument å gi til de du gamer med. Du er en drittunge for dem uansett hva du sier til dem. Endret 27. januar 2011 av Hanske 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Tricell... Når du driter deg ut er det taktisk lurt å UNNGÅ å fortelle om det til alle brukerne på et av verdens største diskusjonsfora. Jeg sier ting rett ut om hva jeg mener og hva som har skjedd med meg her på forumet. Selvsagt ble det vurdert om jeg skulle la saken ligge men nå er jeg i krig med de drittungene, jeg kjenner selvsagt ikke til alderen deres. Jeg tror mange på forumet er enig med meg i at drittungen heter Tricell, og at det slettes ikke er noen krig. Du ble kicket, og ble pissed av det. Men nå har du jo tross alt mer enn en person mot deg, så kanskje du skal gå i deg selv, fremfor å finne et teit argument å gi til de du gamer med. Du er en drittunge for dem uansett hva du sier til dem. En ting skal du vite, jeg er en person som aldri gir opp, dette medfører at underkastelse er slettes ikke et alternativ. Denne meldingen skal bli sendt enten idag eller i morgen, fordi skaden er allerede skjedd, du kan ikke synke så heve deg igjen i divisjon. Og opposisjonen er drittunger for meg som burde bli utslettet en gang for alle. Edit: Nå sporer vi voldsomt av her, vi skal diskutere topic. Endret 27. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du er veldig ensporet. Du er 19 år, men oppfører deg som en 1.-klassing. Livet handler ikke bare om å vinne. Av og til må man finne seg i at man ikke vant den diskusjonen, og fortsette videre. Det virker destruktivt for din mentale helse og andres inntrykk av deg at du henger deg så voldsomt opp i en fillesak som det der. Bare glem hele greia! 1 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Meldingen min tidligere i tråden er en win-win uansett hva de gjør etterpå, men personlig hadde jeg gitt faen allerede idet jeg ble kicket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Du er veldig ensporet. Du er 19 år, men oppfører deg som en 1.-klassing. Livet handler ikke bare om å vinne. Av og til må man finne seg i at man ikke vant den diskusjonen, og fortsette videre. Det virker destruktivt for din mentale helse og andres inntrykk av deg at du henger deg så voldsomt opp i en fillesak som det der. Bare glem hele greia! Jeg har ignorert mange slike tilfeller, men denne gangen så gir jeg et UNNTAK her skal vi synke så lavt som mulig og jeg skal dra opposisjonen med i dragsuget. Det er bare snakk om 2-3 brevvekslinger så blokkerer jeg dem og går videre. Dette er ikke snakk om å vinne, men et forsøk på å begrense skadene fra totalt nederlag til nøytral. Selvfølgelig er dette en fillesak og at der er barnslig fra begge sider men som sagt er man begynt så kan man gjerne bare kline til pedalen mens man er i gang. Edit: når jeg er ferdig med min nåværende oppgave så skal innholdet i innlegg 34 sendes med mindre det har kommet noe bedre i etterkant. Endret 27. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det hadde vært epic å spilt MOT deg... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du er veldig ensporet. Du er 19 år, men oppfører deg som en 1.-klassing. Livet handler ikke bare om å vinne. Av og til må man finne seg i at man ikke vant den diskusjonen, og fortsette videre. Det virker destruktivt for din mentale helse og andres inntrykk av deg at du henger deg så voldsomt opp i en fillesak som det der. Bare glem hele greia! Jeg har ignorert mange slike tilfeller, men denne gangen så gir jeg et UNNTAK her skal vi synke så lavt som mulig og jeg skal dra opposisjonen med i dragsuget. Det er bare snakk om 2-3 brevvekslinger så blokkerer jeg dem og går videre. Dette er ikke snakk om å vinne, men et forsøk på å begrense skadene fra totalt nederlag til nøytral. Selvfølgelig er dette en fillesak og at der er barnslig fra begge sider men som sagt er man begynt så kan man gjerne bare kline til pedalen mens man er i gang. Edit: når jeg er ferdig med min nåværende oppgave så skal innholdet i innlegg 34 sendes med mindre det har kommet noe bedre i etterkant. Du kommer til å synke fra totalt nederlag til en skam for menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det finner vi fort ut av i det øyeblikket jeg sender meldingen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Om du vil begrense skadene, hjelper det ikke å svare med dritt. Da forverrer du skadene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg skal nå sende denne meldingen til spiller nr 1 og 2: "If you're reading this, that means you just became a retard. Unreading it makes you an imbesile, and replying to this message automatically puts you on the intellectual level of an infant. Happy gaming fellas!" Så får jeg sikkert respons iløpet av kvelden eller imorgen. Jeg skal oppdatere tråden. Jeg sender ikke meldingen til de 5 andre spillerne fordi de er ikke deltagende. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Politiet sa de ville se på dette. Skal oppdatere denne tråden så snart jeg får tilbakemelding fra de Endret 27. januar 2011 av Overdox 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Melding sendt! venter på svar... Edit: Du trosset advarselen Overdox, jeg stenger nå visningen for dine innlegg for evig. PM deaktivert. Endret 27. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg