Gå til innhold

Ble kicket ut av en game, og fikk frekke meldinger i retur, skriv din melding her.

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva snakker du om? Han la ut drapstrusler

Nei, for all del. Ta deg en tur ned til nærmeste politikontor. De har sikkert lyst til å bruke ressurser på å innhente personalia på trådstarter, samt starte et omfattende søk for å finne de fornærmede. Dernest må de kontakte de respektive lands politienheter der de fornærmede bor, og kjøre seperate saker for hvert land de måtte befinne seg i. Forøvrig gav ham dem jo et valg, han skulle jo ikke drepe dem om de hadde sex med seg selv først. (Om man tolker dette bokstavelig.) :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men nå må vi tilbake til ontopic, er det noen som kan skrive en frekk melding til disse drittungene?

Til Overdox: fortsett å fylle opp tråden med OT og det ender med at jeg stenger for visningen for dine innlegg for evig, for jeg kunne ikke ha brydd meg mindre når en tilfeldig sivilist skal anmelde en kommentar på Xbox LIVE som jeg skal ha sendt.

Lenke til kommentar

Arguing on the internet is like the special olympics, if you win you're still a retard.

Ingenting du kan skrive får deg til å "vinne" dette. Eneste jeg kommer på er å skrive denne enkle meldingen: Whatever...

Skriver du bare slik usaklig "fuck you"-utsagn, vil de ikke bry seg en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Arguing on the internet is like the special olympics, if you win you're still a retard.

Ingenting du kan skrive får deg til å "vinne" dette. Eneste jeg kommer på er å skrive denne enkle meldingen: Whatever...

Der har jeg en kandidat til. Meldingen kan selvsagt ikke inneholde "fuck you" for det vil ikke bite på dem.

Men kanskje jeg kan sy sammen noe her, men da trenger jeg forslag, men jeg vil helst ha ett par kandidater til siden dette bør sendes imorgen ellers blir det litt meningsløst når det går for lang tid. Hva med disse:

- sosial status

- tilværelsen

- familie

- egenskaper

- utvikling

- verdighet

- kunnskap

+ legning

+ seksuelt?

+ rasisme/sosial darwinisme?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Haha, du er en typisk "shitkid ingame"...

At 7 andre har kicka deg må jo ha en grunn? Vent litt, her lister de jo grunnen ;)

"You got kicked because you suck! Nobody wants you on their team. You're a whiny piece of shit and a cry baby because you're complaning. you're such a little bitch. The "kick" option is in the game for a reason, for bitches like you. Good day faggot"

Når vi spiller vi MW2 (hardcore) så teamkiller vi ALLE som whiner... Lite er mer gøy ingame enn å få folk som klager eller leker moralpoliti til å ragequite :tease:

Du har nok blitt eid, det er ikke så mye mer du KAN gjøre etter at du har blitt kicka enn å finne andre å spille med ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Å nei det vil ikke bare bli en av punktene det må bli en avansert kombinasjon hvor jeg foresaker maksimal skade på 250 bokstaver. Det må bli en skreddersydd melding hvor jeg planlegger og tenker nøye over hva jeg skal sende i retur.

Jeg var ikke dårligst på laget, men heller ikke den beste. Men jeg var den beste på "infection" laget men den flaksen forsvant når det var vår tur til å spille som "survivor".

Jeg er aldeles ikke blitt eid, det går an å begrense skadene og sentre dritten tilbake på drittungene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Slik at du kan "se ned på" de sånn som du ser ned på jenter som har hatt mange sexpartnere? ;)

Tricell troller ikke bare i denne tråden :tease:

Hva er dette fornoe tulle OT?

Lenke til kommentar

Hehe, enig i dette. Om man absolutt skal skrive noe, kan det jo være:

"If you're reading this, that means you just became a retard. Unreading it makes you an imbesile, and replying to this message automatically puts you on the intellectual level of an infant. Happy gaming fellas!" :D

Lenke til kommentar

Hehe, enig i dette. Om man absolutt skal skrive noe, kan det jo være:

"If you're reading this, that means you just became a retard. Unreading it makes you an imbesile, and replying to this message automatically puts you on the intellectual level of an infant. Happy gaming fellas!" :D

Riktig ;)

Vis at du ikke bryr deg. Om noen kaller deg noe stygt og du svarer med et takk, viser du at de ikke klarer å såre deg. Jo mer fornærmende svar du sender tilbake, jo mer har fornærmelsene deres gått inn på deg.

Lenke til kommentar

Bare la det gå forbi. Å sende en melding til dem vil bare vise dem at de virkelig greide å irritere deg, og derfor vil du bare belønne dem med lulz og latter når du eventuelt hadde svart. Etter meldingen du sendte dem vil jeg nok også påstå at det ligger noe i det de sier dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bare la det gå forbi. Å sende en melding til dem vil bare vise dem at de virkelig greide å irritere deg, og derfor vil du bare belønne dem med lulz og latter når du eventuelt hadde svart. Etter meldingen du sendte dem vil jeg nok også påstå at det ligger noe i det de sier dog.

Min melding ble skrevet i en fart før TV programmet begynte. Jeg må gjenopprette æren og og gjengjelde det de skrev med noe som er verre, og da kan krigen snu fordi de kan drite på draget i den nye meldingen de sentrer tilbake på meg som respons på det jeg sender.

Normalt så følger jeg standard policy:

1) Automatisk "File complain" og "Bad reputation"

2) Blokkerer kommunikasjonen

3) Rejoiner gamen for å bedrive med teamkill når de er i en uavgjort fase noe som fører til at de taper gamen.

Men denne gangen så skipet jeg trinn 3 og sendte heller en melding til alle spillerne som mottok samme melding.

Hvilken melding var det du sendte dem?

EDIT: Har fortsatt ikke fått svar på alder

Du må følge brillerådet mitt i signaturen min.

Min melding er å finne i en spoiler på første side. Alderen finner du i profilen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...