Gå til innhold

Ble kicket ut av en game, og fikk frekke meldinger i retur, skriv din melding her.

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hallo

Jeg spilte LFD2 her om dagen så ble jeg kicket ut av gamen. Jeg sendte en *brutal* melding til 7 spillere altså hele lobbyen, 3 personer på mitt lag og 4 personer på fiende laget. Så fikk jeg disse meldingene i respons av forskjellige spillere (meldingene er ordrett) inne i spoiler:

1#

"wow hars words from somebody with bad grammar. good thing you go back to school tomorrow because, Damn you're dumb as shit. You got kicked because we took a vote and agreed you should kill yourself"

2#

"You got kicked because you suck! Nobody wants you on their team. You're a whiny piece of shit and a cry baby because you're complaning. you're such a little bitch. The "kick" option is in the game for a reason, for bitches like you. Good day faggot"

3#

"no thx"

4#

"umad lol k"

5# (ingen respons)

6# (ingen respons)

7# (ingen respons)

Jeg fikk noen meldinger tilbake pga min brutale melding. Dere kan skrive i tråden hva jeg skal sende tilbake som reply på dette. Meldingen deres må være konstruktiv og ikke overskride 250 bokstaver, denne meldingen skal sendes over Xbox LIVE tilbake til drittungene.

Om nødvendig så kan dere få se min melding.

Kan dere lage en Über melding?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å la være å sende melding? Om jeg hadde blitt kicket hadde jeg vel ikke hatt noe særlig lyst til å spille med dem uansett, og den som klarer å heve seg over ting går som regel med strakere nakke enn dem som på død og liv må hevne seg.

Men om jeg absolutt skulle skrevet noe, hadde det det blitt dette: Jebo ti konj trudnu sestru na majcinom grobu dok ti otac retardiran gleda iz invalidskihkolica.

Det beste med denne er at de garantert kommer til å bruke en stund på å google seg frem til hva det betyr. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg pleier å drite oppi sånne folk men denne gangen måtte jeg synke ned på deres nivå. Jeg sendte en samme melding først til 7 personer fordi de ødela en flott game for meg.

Din kommentar er en god kandidat men jeg frykter at de kommer til å si at de ikke forstår meg og så havner det i glemme boken. Men den er en kandidat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva skrev du til de?

Greit jeg kan gjerne kline til pedalen.

"You have all been punished with complains and with bad reputation for kicking me out of the game. 7 players did receive this message. Go and fuck your self or I will cut up your family into pieces with a saw."

Ja jeg vet at min melding var litt psycho, men den hadde bare en funksjon som var å skape maksimal irritasjon for de vedkommende dritt ungene.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er du virkelig 19 år og mener at den meldingen var konstruktiv? Som du skriver i førstepost, "Meldingen deres må være konstruktiv".

Min var ikke konstruktiv, derfor vil jeg besvare fienden sine meldinger med deres konstruktive meldinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Troller du eller?

Du er den som åpner med fornermelser og barnslig språk, og om du hadde klaget til xbox live ville de ledd av deg om de fikk se hva du skrev til dem først.

Nei jeg troller ikke. Ja jeg vet at min melding var selvsagt barnslig men noe måtte gjøres. Bare skriv noen skikkelige meldinger som eier de grineungene så skal jeg poste meldingen til dem.

Alle som er moralpoliti skal forlate tråden, dette er ikke en krig mellom dere og meg, men mellom meg og noen utenlandske drittunger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette er grunnen til at jeg kun spiller på min egen server og har over 200 personer på banned lista. Problem solved.

Da er du heldig fordi du kan putte disse grineungene på isolat.

Men har dere noen gode negative tilbakemeldinger til disse grineungene? skriv det dere ville ha gjort dersom dere var i min situasjon. Helst bruk opp 250 bokstaver og propp den full av alt mulig konstruktivt dritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noen som har flere kommentarer å komme med? skulle gjerne hatt en lang en som bruker opp "plassen" på 250 bokstaver eller i nærheten.

Alle kan få kommentere i tråden, men jeg vil ikke at det skal utvikle seg til en OT diskusjon om moralitet.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å drite oppi sånne folk

Pleier du bokstavelig talt å drite oppi sånne folk? :roll:

"Min var ikke konstruktiv, derfor vil jeg besvare fienden sine meldinger med deres konstruktive meldinger."

Du klarer med andre ord ikke å skrive en konstruktiv tilbakemelding selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...