Gå til innhold

Hjelp til Bass Gitar

Deathbrick

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat kjøpt meg bass gitar. Jeg lurer på om noen vet om en side eller noe lignende hvor jeg kan øve litt og som har gode tips. Jeg hadde nok også trengt en side hvor jeg får stemt bassen, men jeg har prøvd det allrede og jeg tror den er stemt til standar. Vet ikke om dette er riktig side hvor jeg kan poste denne typen spørsmål, men tror det :D Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Velkommen til de grove strengers verden skal du være! Du kan begynne med å melde deg inn på www.talkbass.com. Nettstedet har to seksjoner, den ene for kontrabass og den andre for bassgitarer. Under bassgitarforumet finner du to underforum som heter [bG] General Instruction og [bG]Technique. Begge underforumene er proppfulle av tråder som viser til teknikker, gode øvingsrutiner og tips/triks for bassister på alle nivåer.

Lykke til og keep the groove! :)

Lenke til kommentar

Hei! Velkommen til de grove strengers verden skal du være! Du kan begynne med å melde deg inn på www.talkbass.com. Nettstedet har to seksjoner, den ene for kontrabass og den andre for bassgitarer. Under bassgitarforumet finner du to underforum som heter [bG] General Instruction og [bG]Technique. Begge underforumene er proppfulle av tråder som viser til teknikker, gode øvingsrutiner og tips/triks for bassister på alle nivåer.

Lykke til og keep the groove! :)

Tenkte på en norsk siden, men det er et bra alternativ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...