Gå til innhold

580 SLI, 1 gpu blir varm mens den andre holder seg kjølig.

Kwadvang

Anbefalte innlegg

Hei,

Har da fått min nye pc, skaffet meg metro 2033 som jeg har spilt litt idag og testet litt hardware etc, alt gikk silky smooth til nå, da den ene gpu plutselig bestemte seg for å gjøre seg litt ekstra varm, den ligger på mellom 80-85, mens den andre ligger på 35C. Dette var ikke tilfellet tidligere idag.

Ett annet relevant spørsmål angående nvidia. Da jeg prøver å spille i sli får jeg:

Warning : attempt to run stereoscopic 3D in non-stereo display mode, please change

to a acceptable mode to see documentation for acceptable stereoscopic 3D mode

Dette har jeg prøvd å fikse, men finner ingen hjelp.

Takk på forhånd^

Vangen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vel ikke uheldigvis klart å aktivere 3D?

post-74957-0-68850300-1296222267_thumb.jpg

Det hender også at SLI nå og da kan bli deaktivert av en eller annen grunn.

Det skal ihvertfall se sånn ut under nVidia control panel.

Bare ignorer den ene 480'n og 460'n som PhysX enhet.

post-74957-0-90495800-1296222427_thumb.jpg

Om ikke dette funker så kan du jo prøve et annet spill og se om de blir ca like varme da? Evnt ta ut kortene og så sette dem inn igjen, evnt kjøre det kortet med lavest temp aleine for å sjekke om det fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Hei,

Har da fått min nye pc, skaffet meg metro 2033 som jeg har spilt litt idag og testet litt hardware etc, alt gikk silky smooth til nå, da den ene gpu plutselig bestemte seg for å gjøre seg litt ekstra varm, den ligger på mellom 80-85, mens den andre ligger på 35C. Dette var ikke tilfellet tidligere idag.

Ett annet relevant spørsmål angående nvidia. Da jeg prøver å spille i sli får jeg:

Warning : attempt to run stereoscopic 3D in non-stereo display mode, please change

to a acceptable mode to see documentation for acceptable stereoscopic 3D mode

Dette har jeg prøvd å fikse, men finner ingen hjelp.

Takk på forhånd^

Vangen

LEgg inn msi afterburner så setter du på GPU load monitoring. Da ser man fort om det er load på gpuene :) Hvis den ene er 35 grader så er det ikkje load i det hele tatt. Altså aktiver sli som de andre sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...