Halfman Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hei, jeg har en Pace DS830NV. og lurte på om det var en måte jeg kunne lure inn opptak på den. eller pause. alså og koble til en disk/minnepenn og bruke den som hdd. ser at det ikke er lagt inn fungskjon for dette. men finnes det en mod eller lignene? og eller er det noe annent morro som jeg kan legge inn? hadde vært morro og ha noe mer og leke med en og bare se på tv. som er det eneste jeg har funnet =P takk for, gode, teite og ironiske forslag, hjelp eller annent ^^ mvh. vetle sry for rotete innlegg. har akkurat flyttet inn her etter en lang ferie. så har ikke funnet forum kosten enda... Lenke til kommentar
jev95 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) har samme mottaker og lurer på det samme (om det går ann å koble til en hardisk, så bruke mottaker som pvr) når jeg kobler en minne penn (4gb) står det att det er får lite plass for å bruke viasat on deamond. vill det si att viss jeg kjøper en større hardisk så kan jeg sette på pause og spole over reklamen å sånt? Endret 28. januar 2011 av jev95 Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 har samme mottaker og lurer på det samme (om det går ann å koble til en hardisk, så bruke mottaker som pvr) når jeg kobler en minne penn (4gb) står det att det er får lite plass for å bruke viasat on deamond. vill det si att viss jeg kjøper en større hardisk så kan jeg sette på pause og spole over reklamen å sånt? hvilket filsystem er det du har på minnepinnen? sliter med og få minnepinnene mine til og fungere. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå