horse4life Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, har kjøpt meg et PSU sleeving sett, men har ikke selv verktøyet for å utføre jobben.. (irriterende) Er det noen butikker/folk/verksted rundt oslo-området som faktisk gjør slike jobber? Takker for svar Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei Jeg kan aldri tenke meg at noen gjør dette i butikk. Sleeving tar laang tid og koster nok. Man får jo kjøpt verktøyet man trenger for å få av de forskjellige kontaktene slik at ting blir enklere. Ville nok kjøpt en ny psu fremfor å betale noen for jobben. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er ikke veldig vanskelig å sleeve selv, tar du deg god tid kan det bli riktig bra. Verktøy koster ikke all verden. Ser det er no billig kit på ebay, ellers får du også kjøpt på MDPC-X. Du har jo alltids binders. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Binders funker ikke... Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Binders funker ikke... Haha Det er mulig, bare veeeldig pirkete Jeg har kjøpt verktøy fra www.frozencpu.com, veldig fornøyd med det. Sleeva kablene i kabinettet (altså ikke PSU), venter på UV sleevs fra samme nettsiden til PSU. Å få en butikk (lite trolig) eller privatperson til å gjøre det for det kan bli dyrt, men om du ikke gidder selv er det jo en mulighet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå