John Kr Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Hvor mange er det som har erfaring med dette programmet? Tør ikke Flashe biosen på mitt HK P4P800D til rev. 1008. Har gjort dette på både dette HK og andre HK (P4T-E) tidligere uten problem, men nå er det noe som sier meg at jeg bør holde meg unna. Ser mange som sliter med Blue Screen etter flashing. Ja, jeg kan både lese ditt og datt, men jeg vil høre deres erfaringer. PC'en fungerer perfekt nå så jeg ønsker ikke å rote dette til. Takker for svar Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 if it ain't broke, then don't try to fix it Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det sies jo det at hvis man ikke har problemer med PC´n så er det ingen grunn til å flashe bios. Personlig er jeg sånn at jeg gjerne ville ha alle oppdateriger jeg kan få. Jeg har aldri hatt problemer med Asus sitt program for å flashe bios. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 har selv brukt det flere ganger, men har aldri hatt problemer. men, som sagt er det ikke nødvendig å flashe viss ikke du har problemer. Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei jeg sitter selv her og plundrer med pc`n etter flashing av bios, har ett MSI 875P Neo med 1 raptor OS og 2 seagate Sata i Raid 0, Alt fungerte utmerket helt til jeg var så dum og oppgradere biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå