sofiepett Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Heisann! Har en oppgave på skolen der vi skal lage en webside og på en av sidene skal vi sette inn en/ett illustrasjon/bilde/infografikk e.l som viser en kreativ visuell framstilling av HTML og CSS-utviklingen i historisk sammenheng. Noen som har forslag til hvordan jeg skal gjøre det? Jeg er helt blank! Mvh Sofie Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva med å finne en av disse sidene som oppbevarer kopier av gamle nettsider og screenshoote en per år eller lignende og lage en kollasj av dette? Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Hm, ikke dumt Men er ikke såå veldig kreativt da :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kan gjøres kreativt, litt skråstilt side her og årstall der og likt slikt. Sikkert enda mindre kreativt om du poster en oversikt over de historiske endringene i den faktiske standarden Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Det ble slikt: Veldig nydelig, - og uforståelig.. Men jeg kan ikke tegne og kreativiteten er ikke på topp.. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå