Dimethyltryptamine Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) - jeg tokk en titt i FAQ, men det eneste jeg kunne finne i bios var dette: Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 For det første detekteres det bare 4Gb... Er ikke tilfeldigvis ett ASUS hovedkort? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 yup. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=594807 For det første detekteres det bare 4Gb står jo 6gb under systemegenskaper. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vell, du får begynne med å få alt til å vises, tror nok du sitter med samme problemet som en annen. Du må rote i BIOS med spenninger relatert til minnet å se hva som funker, er dessverre ett kjent fenomen med ASUS eller skaffe ett nytt sett med brikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg har også dette problemet, bare at det er 4GB shown, 2GB usable i system. Har Win7 64bit og RAM og som skal passe til Asus hovedkortet. Endret 8. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Prøv: Søk i startmenyen "msconfig", åpne msconfig som kommer i menyen - Åpne fanen Boot, Advanced Options - Maximum Memory = 6144 MB Ellers oppdater chipset driver og evt flash BIOSen. Og sjekk selvfølgelig at timings osv er riktig i BIOS. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 det var hovedkortet som var problemet. Sendte PCen inn til komplett, de byttet det, og nå virker alt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå