herrthf Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hei, ser etter ny tlf. har kikket litt på lg gd880 og lg p500 optimus one. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse telefonene. er ny innen disse nye " high tech" greiene. så lurer jeg på om det er samme prinsipet på disse som det er på iphone det appstore eller hva det er. om det fins muligheter for og laste ned div programer osv som det har på appstore, til en av de tlf'n som jeg nevnte ovenfor. om det er android som skal være det samme som appstore. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 lg gd880 ser ut til å ha proprietert os, og du kan dermed ikke gjøre noe spesielt annet enn å kjøre java programmer. Optimus one kjører android, og der har du vanvittig mye program å velge mellom, og så utrolig mye gratisprogram. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 så du vill si otimus one er den jeg bør kjøpe av de 2? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Men android annbefales sterkt! kan få telefonen til å bli akkurat slik du vil, og det uten å nesten bruke en krone (eller i mitt tilfelle, uten å bruke en krone) Vanvittig mye applikasjoner på market, og android i seg selv er ett utrolig bra opperativsystem. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Men android annbefales sterkt! kan få telefonen til å bli akkurat slik du vil, og det uten å nesten bruke en krone (eller i mitt tilfelle, uten å bruke en krone) Vanvittig mye applikasjoner på market, og android i seg selv er ett utrolig bra opperativsystem. får satse på den optimus då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå