allyse Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Klasket isammen en side igjen nå. http://www.amotor.no/temp/allyse/web2/ Er ikke laget for å se så veldig fancy ut, men er mer for å få fram budskapet kjapt. hehe. Ikke tenk på den feilmeldingen som står midt i. Skal ikke være der og det samme med linkene i menyen. Det er bare testlinker og den ene funka åpenbart ikke Dere ser poenget. Noen forslag? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 - Skal linkene på venstresiden være sånn? i så fall ville jeg endret de til samme stilen som "Album List :: Upload Picture :: Login"-linkene - Så litt rart ut med sponsorenes logo som dekket litt av skriften i logoen - Logoen til venstre så litt "shabby" ut :wink: Synes du kan droppe den og helst gjøre den andre litt bredere slik at du kan legge hele resten av siden under den Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 - Skal linkene på venstresiden være sånn? i så fall ville jeg endret de til samme stilen som "Album List :: Upload Picture :: Login"-linkene- Så litt rart ut med sponsorenes logo som dekket litt av skriften i logoen - Logoen til venstre så litt "shabby" ut :wink: Synes du kan droppe den og helst gjøre den andre litt bredere slik at du kan legge hele resten av siden under den Slik jeg sa skulle ikke linkene være slik. Vi jobber med en meny Ang sponsorene må de være en plass og pr dags dato er der oppe den beste plassen etter mitt syn, men det jeg ikke fatter er om du reloder nok ganger sikfter logoene plass!!! :s hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 (...) men det jeg ikke fatter er om du reloder nok ganger sikfter logoene plass!!! :s hvordan er det mulig? Gjør de? Reloadet sånn 15 ganger her.. ingen forandring Men hva med å gi de en viss "opacity" eller hva pokker det nå heter (gjennomsiktighet) slik at de gåt litt mer i ett med bakgrunnen? Det er vel kanskje opp til sponsoren om de skal tillate det :-? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Men hva med å gi de en viss "opacity" eller hva pokker det nå heter (gjennomsiktighet) slik at de gåt litt mer i ett med bakgrunnen? Det er vel kanskje opp til sponsoren om de skal tillate det :-? Sponsorene vil være profilerte og da bil de neppe godta at vi skjuler logoen deres i bakgrunnen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hva med å gjøre ISPnor-logoen like bred som Microplex-logoen? Altså ikke å strekke den, men å legge på mer hvitt på begge sider (Canvas size). Virker litt rart når de ikke er symmetriske, synes jeg. Den logoen øverst til venstre ser litt rar ut, ja. Synes iallfall du burde la "lanet" gå over "hw", ikke at det blir lilla der de møtes. Iallfall kunne det vært mest rødt.. Mulig det blir litt "overvekt" av logoer der oppe til venstre... Skjønner at sponsorene vil ha en sentral plassering, men en mulighet hadde vært å sette dem på andre siden, altså mot høyre. Da måtte vel i tilfelle "hw.no - lan" trekkes litt sammen slik at ikke sponsorene dekker over "lan". Men det var en fin side. Mulig en midtstilling ville gjort seg...vet ikke jeg. Kan hende det bare hadde blitt dårlig. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Mulig det blir litt "overvekt" av logoer der oppe til venstre... Skjønner at sponsorene vil ha en sentral plassering, men en mulighet hadde vært å sette dem på andre siden, altså mot høyre. Da måtte vel i tilfelle "hw.no - lan" trekkes litt sammen slik at ikke sponsorene dekker over "lan". Det kommer flere sponsorer da... Skal se litt mer på logoen Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ...hehe...ser at du har fått i oppdrag å lage en ny hw.no LAN side! Grattis! Men...litt kritikk: Headeren (logoen) er ganske stygg...dette gjelder faktisk begge, den lille til venstre og den svære på toppen. Ingen god idé og kopiere languiden's nåværende logo, den er ille nok som den er (siden er også ganske ille ). Bannerene MÅ plasseres et annet sted, du kan enten droppe den svære headeren og ha bannerne der, eller lage et nytt felt på høyre side av websiden, og ha bannerne der. MEN som noen nevnte her så må de være like i bredden og helst også i høyden. Det er også ingen god idé å ha en iframe (!) på midten av siden, fargekombinasjonen var fin utenom den stygge rødfargen over hw.no logoen. Jeg håper inderlig at du ikke har tenkt å bruke Times New Roman på siden heller... Men unansett, lykke til! LAN siden til hw.no fortjener et bedre design enn det som er oppe nå! Lykke til! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hehe. Skulle aldri sagt ja til dette. http://www.amotor.no/temp/allyse/web3/ Oppdatert litt på headeren i et desperat forsøk på å lage mer "lanlook" Flyttet på annonsene. Skriften skal endres. Fjernet iframe. Slått meg selv i hodet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Nå ble den for bred. Får horisontal scroller i 1024x768.. :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm.. Likte fremdeles ikke plasseringen av sponsorene Hva med å plassere de i bunnen av menyen? Og ang. logoen.. Slik det er nå skulle man tro man var kommet til hw.no Du skal vel legge til noe "hw.no LAN 2003", eller noe sånt, i den nye logoen? Den var forresten ikke så ille, men dere skal vel gjøre annet enn å spille CS og Hitman? Prøv å få fildelings-delen av LANet med i logoen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.amotor.no/temp/allyse/web4/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg synes att numer 3 var bedre enn nummer 4. - Litt tykke bordere - Reklamen (bannerne) synes jeg kunne vært plassert inne i selve rammen, hvis du skjønner hva jeg mener. - Kaskje du kunne finne noe annet en akkurat Hitman og CS? Synes de spillene er oppbrukt i logo/banner-sammenheng Uansett, lykke til! :smile: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Synes kanskje den var litt enkel. Men som du sier, er den til for å få fram budskapet. Fargene er greie. Kanskje ta de litt mattere elns. Og litt mer "luft" mellom boksene:) Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå