Latias Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 VM i skiskyting 2011 skal arrangeres i Khanty-Mansiysk fra 3. mars til 13. mars 2011. Sendeskjema: Torsdag 3. mars Mixed stafett, kvinner/menn Fredag 4. mars Sprint, menn Lørdag 5. mars Sprint, kvinner Søndag 6. mars Jaktstart, menn Jaktstart, kvinner Tirsdag 8. mars Normaldistanse, menn Onsdag 9. mars Normaldistanse, kvinner Fredag 11. mars Stafett, menn Lørdag 12. mars Fellesstart, kvinner Fellesstart, menn Søndag 13. mars Stafett, kvinner Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Leste i en artikkel i aftenposten for en uke eller to siden at de ikke er på langt nær ferdige. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg blir utrolig skuffet om det er tilfellet. Virker som at det alltid er kaos når det kommer til skiskyting i mesterskap. I 09-VM opplevde vi at det ikke var noe som helst snø i løypa. Mange løpere hadde gått feil på jaktstarten i tillegg, inkludert nordmennene som ledet. I OL i fjor så vi at løperne ble holdt igjen på jaktstarten, pluss at det var masse feil med tidene og grafikken gjennom lekene. Og nå kommer dette. IBU har rett og slett ikke råd til å ha nok et mislykket mesterskap. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ingen skiskyting i Holmenkollen Trudde seriøst at skiskyting også var en del av det vi skulle se fra Holmenkollen Kan visst ikke få i pose å sekk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 I 2013 er det jo VM i skiskyting i Kollen, så du må bare vente litt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 I 2013 er det jo VM i skiskyting i Kollen, så du må bare vente litt Da går jeg gratis rundt der jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Dette mesterskapet gleder eg meg til! Ganske mange norske gullsjanser her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Vi har faktisk mulighet for medalje i alle grener her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Folkens, VM starter i morgen! Berger, Flatland, Bø og Bjørndalen er laget. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vintersportorgy her nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Khanty-Mansiyisk er så grisgrendt strøk at jeg får fnatt. Hvorfor ikke legge VM til et sted det faktisk bor mer enn 100 personer, og hvor alle disse personene ikke er innavlet gjennom flere generasjoner? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Liker at slike steder får VM jeg, trenger ikke bare vere metropoler som får mesterskap. Gleder meg også til å lære mer om Russland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 IBU tar ordet "verdensmesterskap" altfor bokstavelig. Forrige gang var vi i Pangchang, et sted uten noen som helst tilknytting til verken ski eller skiskyting. Var faktisk ikke snø der engang. Heldigvis går turen til Ruhpolding neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fikk sjokk da jeg fant ut at det starter allerede i morgen! Digg! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Liker at slike steder får VM jeg, trenger ikke bare vere metropoler som får mesterskap. Gleder meg også til å lære mer om Russland. Russland er kult ja, men hva med et sted i ultimat nærhet til Moskva, St. Petersburg, Sotsji, Ufa, Nizhny Novgorod eller Rybinsk? Der er det jo folk i det minste... Med tanke på at veldig mange biathlon fans er fra Norge, Tyskland, Italia, Frankrike, Østerrike og slike land så er det jo jævlig vanskelig å komme seg til et sted hvor nærmeste flyplass er ørtentusen kilometer unna (vel, nærmeste kommersielle i hvertfall). Da er det jo naturlig at mange dropper turen opp til VM og sitter å glor hjemme i steden. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Med tanke på at det bor ca 70 tusen i Khanty-Mansiysk så er det jo ikke en liten by, men om skiskytterinteressen der er stor er en annen sak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Som om Fredrikstad skulle arrangert det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) I Ufa som arrangerte junior-skiskytter VM i fjor er det godt over èn million innbyggere. Ufa har forøvrig også direkteforbindelser med byer som München og Frankfurt når det kommer til fly. Say no more. Endret 2. mars 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Enig med Mchansern. -- Det er mix-stafett i morgen? Hvem går for Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå