chri-ot Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hallo Jeg sitter her med min bestemor sin pc, hun har bare brukt standard bruker (ikke noe admin) fordi hun er redd for virus.... Jeg vil innstalere Google Chrome isteden for IE. Siden hun ikke har admin passordet, hvordan kan jeg få aktivert den innebygde adminstatoren eller slått av UAC? Windows 7 32 bit. Endret 26. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Resette adminpassord; lenke Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Formaterer heller hardisken med gparted og setter pcen tilbake til fabrikkstand, men hun har heller ikke passordet til det trådløse nettverket. Har noen et program for å finne det? (uten admin rights) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva slags modem er dette, pleier å stå passord under modemet, er det egen router så burde det være mulig å koble router til maskin med kabel, da skal det bare være å logge inn og forandre passord. http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/enable-the-hidden-administrator-account-on-windows-vista/ Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Evt. resette ruter og sette nytt passord. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror det er windows-passordet trådstarter refererer til. Prøv blankt passord først. Hvem installerte windows på maskina? Butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå